وکیل حقوقی دروازه‌بان پرسپولیس در مورد حضور این بازیکن در دادسرای فرهنگ و رسانه گفت: برداشت‌ شاکی از حرف‌های موکلم اشتباه بوده است.

به گزارش مرورنیوز، مصطفی سلیمانی درباره برگزاری اولین جلسه رسیدگی به پرونده شکایت شرکت بهنام پیشرو از علیرضا بیرانوند، گفت: طبق احضاریه دادسرا، وارد جلسه شدیم. از موکل من به اتهام نشر اکاذیب شکایت شده و باید در این مورد به قاضی پرونده توضیحاتی می‌دادیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که بیرانوند از باشگاه نفت تهران طلبکار است و برای احقاق حق خود دست به انجام مصاحبه زده اما برداشت‌ها از مصاحبه موکلم بد و اشتباه بوده و به همین علت گفته‌اند آن حرف‌ها کذب محض است. بیرانوند فقط برای دریافت پولش مصاحبه کرده و این موضوع به خاطر احقاق حق بوده است نه مشکل شخصی.

وکیل دروازه‌بان تیم ملی در مورد اقداماتی که انجام داده، گفت: دفاعیات‌مان را آغاز کرده‌ایم و حالا باید مدارکی دال بر اثبات طلب بسیار زیاد بیرانوند از باشگاه نفت را به دادسرا و قاضی این پرونده ارائه دهیم. مدارک نیز موجود است و مشخصاً بیرانوند در این پرونده طلبکار مالی تلقی می‌شود.

سلیمانی در مورد زمان احتمالی برای حل مشکل این پرونده اظهار داشت: این موضوع در حیطه تصمیم‌گیری قاضی است اما شاید حدود 5 ماه درگیر پرونده باشیم. به هر حال دفاعیات را انجام می‌دهیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی در پایان گفت: بیرانوند فقط به خاطر مصاحبه‌هایش در دادسرا حاضر شده و حضور او در اینجا هیچ دلیل دیگری ندارد.