سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی آذربایجان گفت: به شخصه راضی نبودم که آذربایجان میزبان جام جهانی شود اما فدراسیون جهانی این موضوع را مطرح کرد و فدراسیون این کشور نیز پذیرفت.

به گزارش مرورنیوز، رضا مهماندوست عنوان کرد: میزبانی جام جهانی موضوع بود که با هماهنگی فدراسیون جهانی انجام شد. مسوولان جهانی از فدراسیون خواستن که میزبانی این دوره از مسابقات بر عهده آذربایجان باشد و آنها نیز پذیرفتند. به شخصه راضی نبودم که میزبان باشیم زیرا به قولی اگر مسابقات جای دیگری برگزار می‌شد راحت‌تر بودیم و فشار کمتری روی تیم بود.

وی ادامه داد: دو هفته است که تمرینات را شروع کردیم و با تمام قدرت تنها به موفقیت در این رویدادها فکر می‌کنیم، البته کار بسیار سخت است زیرا در دوره قبل قهرمان بودیم و حالا باید از این عنوان دفاع کنیم.  به هر صورت تلاش می‌کنیم و با تمام وجود به دنبال حفظ این عنوان خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی تکواندوی آذربایجان در مورد حضور و یا غیبت تیم ایران در این دوره از مسابقات اظهار داشت: اگر تیم ایران به این مسابقات بیاید قطعا خوشحال می‌شویم اما با این حال هر طور خودشان صلاح می‌دانند. کلا به این مسائل فکر نمی‌کنم و بییشتر تمرکزم بر روی تمرینات و مسابقه‌ای است که پیش رو داریم.

مهماندوست گفت: زیبایی ورزش و مسابقه به همین رقابت‌ها است. اگر ما به بیشتر تلاش کنیم قطعا موفق خواهیم بود اما اگر دیگران بهتر نتیجه گرفتند یعنی آنها بیشتر تلاش کردند. ما ورزش می‌کنیم که دوستی‌ها بیشتر شود پس به چیز دیگری نباید فکر کنیم.