مربی تیم شهرداری ارومیه گفت: من معتقدم که داوران قصد و غرضی در تصمیم‌گیری خود ندارند ولی روی بازی تأثیرگذار هستند.

به گزارش مرورنیوز، تیم شهرداری ارومیه در بازی نخست لیگ برتر والیبال و در غیاب پاسور ایتالیایی جدید خود با نتیجه 3 بر یک مغلوب پیکان تهران شد. عباس برقی، مربی تیم شهرداری ارومیه در یکی از معدود صحنه‌های دوران کاری خود به قدری در این دیدار عصبانی شد که صدای فریاد او تمام خانه والیبال را پر کرد. 

برقی در این مورد گفت: من تقاضای وقت استراحت کردم و بازیکنان هم با این تصور که داور با این درخواست موافقت خواهد کرد در حال خروج از زمین بودند. ولی دارو دوم توجهی به تقاضی وقت استرحت من نکرد و تیم پیکان با یک سرویس بدون بازگشت به امتیاز 23 در مقابل 21 امتیاز ما رسید. در صحنه دیگری، بازیکن پیکان قصد داشت ساعد بزند ولی با 2 دست زیر توپ زد که داور خطا نگرفت.

او ادامه داد: من معتقدم که داوران قصد و غرضی در تصمیم گیری خود ندارند ولی روی بازی تأثیرگذار هستند. با این حال نوع قضاوت داوران در هفته نخست طوری بوده است که دوجی (سرمربی هاوش گنبد) هم معترض بوده است.

برقی در پایان در مورد صدور ITC دراگان تراویتسا، پاوسر ایتالیایی تیم شهرداری گفت: با مبلغ مورد نظر را به حساب فدراسیون والیبال ایتالیا واریز کرده‌ایم ولی در هفته عملاً 3 روز را به خاطر عدم تطابق تعطیلات آخر 2 کشور از دست می‌دهیم. امیدواریم تا روز سه‌شنبه مشکل تراویتسا برای بازی در لیگ برتر حل شود.