دبیر شانزدهمین همایش هوا فضا اعلام کرد: امسال شانزدهمین همایش هوا و فضا، بزرگترین رویداد هوا فضایی کشور سوم تا پنجم اسفند در دانشگاه خواجه نصیر برگزار می شود.

به گزارش مرورنیوز، حسن کریمی گفت: دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی امسال شانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن هوا فضا را برگزار می کند.

وی ادامه داد: این دومین بار است که این کنفرانس توسط دانشگاه خواجه نصیر برگزار می شود، ششمین کنفرانس مذکور نیز توسط این دانشگاه برگزار شده بود.

دبیر شانزدهمین همایش هوا و فضا افزود: این کنفرانس در روزهای سوم تا پنجم اسفند ماه سال جاری در دانشکده هوا فضای دانشگاه خواجه نصیر برگزار شده و بزرگترین رویداد هوا فضایی کشور محسوب می شود.

وی ادامه داد: این کنفرانس شش محور اصلی دارد که شامل آیرو دینامیک، پیش رانش، دینامیک پرواز و کنترل، سازه های هوا فضایی، علوم و فناوری فضایی و مدیریت صنایع هوا فضا می شود.

کریمی خاطرنشان کرد: در حاشیه این کنفرانس نمایشگاهی از شرکت های دانش بنیان و شرکت های هوا فضایی خصوصی، دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان مراکز دولتی برگزار می شود، همچنین تعداد قابل توجهی کارگاه های آموزشی در بازه های زمانی مختلف برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: از نکات مهم این کنفرانس این است که امسال حوزه بین المللی این همایش را پر رنگ تر برگزار خواهیم کرد و در تدارک هستیم از متخصصان حوزه های هوا فضا در زمینه های مختلف و کشورهای صاحب تکنولوژی برای حضور دراین کنفرانس دعوت کنیم.