آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم کشورمان گفت: هنوز هم از باخت در المپیک ناراحت هستم.

به گزارش مرور نیوز، میثم نصیری در خصوص قهرمانی تیم کشتی آزاد بیمه رازی در لیگ باشگاه‌های کشور اظهار داشت: از مسئولان بیمه رازی تشکر می‌کنم که در این شرایط تیم‌داری کردند و باعث شدند تا بسیاری از کشتی‌گیران بتوانند به منفعت مالی دست پیدا کنند.

وی افزود: جام باشگاه‌های جهان نیز در اوکراین برگزار خواهد شد و امیدوارم بتوانم در صورت حضور در ترکیب تیم با بهترین شرایط روی تشک بروم و برای تیم بیمه رازی مثمرثمر باشم و بار دیگر عنوان قهرمانی در جهان برای بیمه رازی به دست آید.

آزادکار وزن 65 کیلوگرم کشورمان در خصوص حضور در مسابقات المپیک و شکست در این مسابقات عنوان کرد: من یک معذرت‌خواهی به مردم بدهکارم و روز من نبود. متاسفانه شرایط به خوبی برای من رقم نخورد و نتوانستم آنچه که در چنته داشتم رو کنم. خیلی از نفرات مدال‌آوری که در ریو 2016 روی سکو رفتند، پیش از این مقابل من شکست خورده بودند اما بالاخره المپیک است و بالا و پایین دارد. باید توجه داشت که هیچ‌کس بیشتر از خودم از باخت در المپیک ناراحت نیست.

نصیری خاطرنشان کرد: برخی کارشناسان می‌گفتند من خوب نبودم ولی باید توجه داشت که من از همه فیلترها عبور کردم و اینکه حقم حضور در المپیک نبود درست نیست. متاسفانه عده‌ای بداخلاقی می‌کنند و من با انتخابی راهی المپیک شدم.

وی ادامه داد: برای آینده برنامه‌های زیادی دارم و قطعا هدفم حضور در مسابقات جهانی است.