مهاجم تیم فوتبال خونه‌به‌خونه معتقد است سبزپوشان تبریزی کادرفنی خوبی دارند و می‌توانند از قعر جدول نجات یابند.

به گزارش مرور نیوز، سیدجلال رافخایی درباره پیروزی خونه‌به‌خونه در دربی مازندران و گلزنی خودش  گفت: بازی جذابی بود که هم گل داشت و هم بسیار زیبا بود. بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و فوتبالی قوی ارائه کردیم اما گلی نزدیم. در نیمه دوم روی یک غافلگیری گل خوردیم که توانستیم به خوبی واکنش نشان دهیم و با دو گل جبران مافات کردیم. این دیدار برای هواداران ما هم بسیار حساس بود. خوشحالم که نخستین گل لیگ یکی من برای خونه‌به‌خونه با پیروزی در دربی و صعود به صدر جدول همراه شد.

وی اظهار داشت: هنوز کار خاصی انجام نداده‌ایم و اتفاق ویژه‌ای هم رخ نداده است. تازه توانسته‌ایم امتیازاتی که نباید از دست می‌دادیم را جبران کنیم و از حالا به بعد، عیار واقعی تیم ما مشخص خواهد شد. باید حاشیه امنیت خوبی برای خود ایجاد کنیم.

مهاجم خونه‌به‌خونه با بیان اینکه صحبت از صعود به لیگ برتر خیلی زود است، تصریح کرد: در مجموعه تیم ما، همه چیز سر جای خودش است. تلاش مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و همچنین هواداران خونه‌به‌خونه فقط و فقط برای صعود به لیگ برتر است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. البته بازی‌های زیادی تا انتهای فصل باقی مانده است و حرف از صعود به لیگ برتر زدن خیلی زود است.

رافخایی در پاسخ به این سوال که لیگ برتر و لیگ دسته اول چه تفاوتی دارند، خاطرنشان کرد: در لیگ برتر مسائل فنی و تاکتیکی از بیشترین اهمیت برخوردار است، درحالی که در لیگ دسته اول، درگیر بودن و بازی‌های فیزیکی نمود بیشتری دارد. تیم‌های دسته اولی بازیکنان خود را بیشتر بر پایه فیزیکی بودن جذب می‌کنند و دیدارهای لیگ دسته اول، قوی و درگیرانه‌ است. این در حالی است که مربیان لیگ برتری بازیکنانی را جذب می‌کنند که بیشتر به تاکتیک تیم‌شان بیایند.

بازیکن پیشین ماشین‌سازی تبریز درباره دیدار این تیم با خونه‌به‌خونه در جام حذفی، با بیان اینکه این یک بازی خاص برای من است، گفت: در این بازی پیش دوستان و مربیان خودم خواهم رفت. با همه احترامی که به تیم ماشین‌سازی و هواداران این تیم قائلم، همه تلاش خودم را می‌کنم تا کمکی به صعود خونه‌به‌خونه به مرحله بعدی کنم.

وی درباره شرایط تیم تبریزی در انتهای جدول لیگ برتر اظهار داشت: مطمئنم که این تیم می‌تواند بالا بیاید. کادرفنی خوبی روی نیمکت ماشین‌سازی است و امیدوارم به این تیم کمک شود تا از انتهای جدول جدا شود. حیف است که تیمی ریشه‌دار و بازیکن‌سازی مانند ماشین‌سازی که پس از 20 سال به لیگ برتر آمده، دوباره به لیگ دسته اول سقوط کند. نمی‌خواهم درباره رفتن خودم از تیم ماشین‌سازی صحبت کنم اما جدایی من فنی نبود. اتفاقاتی برای من افتاد که بر روحیه‌ام تأثیر بدی گذاشت.

رافخایی در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارید با درخشش در لیگ دسته اول به لیگ برتر بازگردی، عنوان کرد: من پس از رفتن از ماشین‌سازی چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری داشتم و می‌توانستم در لیگ برتر بمانم، اما احساس کردم در خونه‌به‌خونه راحت‌تر خواهم بود. خونه‌به‌خونه مانند یک تیم لیگ برتری بسته شده و من هم تمام تلاش خودم را می‌کنم تا در بازی‌های آینده نیز برای این باشگاه مثمرثمر باشم. از حضور در خونه‌به‌خونه خیلی خوشحالم و به دنبال این هستم که بتوانم یک سال خیلی خوب با خونه‌به‌خونه پشت سر بگذارم.