دبیر فدراسیون تنیس گفت: احتمالا مالزی میزبان دیدار تنیس ایران با پاکستان در رقابت‎های دیویس کاپ خواهد بود.

به گزارش مرور نیوز، کامیار کیمیایی با اشاره به شرایط تیم ملی تنیس ایران اظهار داشت: تیم ملی کشورمان باید 15 بهمن‎ ماه در گروه دوم مسابقات دیویس کاپ آسیا - اقیانوسیه به مصاف پاکستان برود. آنها میزبان تیم ملی کشورمان هستند اما به دلیل شرایط خاصی که دارند، نمی‎توانند در کشور خودشان پذیرای ایران باشد به همین دلیل باید در کشوری ثالث که احتمالا مالزی خواهد بود، با این تیم رقابت کنیم.

وی ادامه داد: به اعتقادم قرعه خوبی نصیب ما شده و می‎توانیم با برتری مقابل آنها شرایط خوبی را برای تنیس کشورمان رقم بزنیم چراکه مهمترین هدف ما در فدراسیون بقا در گروه دوم است و باید تمام تلاش خود را در این راستا داشته باشیم.

دبیر فدراسیون تنیس با بیان اینکه اردوهای آماده‎سازی تیم ملی به خوبی در حال پیگیری است، ادامه داد: در راستای آماده‌سازی تیم کشورمان جهت بازی با پاکستان،  3 ورزشکار را برای حضور در رقابت‎های فیوچرز کویت راهی این کشور کردیم. تیم کشورمان به مدت 2 هفته در این کشور حضور خواهد داشت و در 2 رقابت فیوچرز شرکت می‎کند. این اردو به روند آماده‎سازی تیم کمک زیادی می‎کند.

کیمیایی گفت: بازی با پاکستان به نسبت با سایر کشورهای حاضر در این گروه راحت‎تر است. بازیکنان ما در گذشته مقابل بازیکنان پاکستان برنده شده‎اند و امیدوارم که این بار هم مقابل این تیم موفق ظاهر شویم.