سرمربی تیم والیبال کاله گفت: در فصل جاری لیگ برتر ما از پیش بازنده نیستیم و مطمئن باشید هر تیمی مقابل ما دچار چالش خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، بهروز عطایی در مورد شکست 3 بر 2 تیمش مقابل پیکان در هفته دوم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازی بسیار خوب و البته سختی بود. ما پیش‌بینی چنین مسابقه‌ای را داشتیم چون پیکان یکی از 3 مدعی اصلی قهرمانی در فصل جاری است.

وی ادامه داد: ما با درک شرایط بازی مقابل تیم قدرتمندی مثل پیکان رو به آنالیز فردی و استفاده از اطلاعات در مورد مهارت‌های فردی بازیکنان حریف آوردیم. خوشبختانه عملکرد قابل قبولی داشتم و بازی خوبی ارائه کردیم. در ست پنجم هم 13 بر 9 از پیکان پیش بودیم اما نتوانستیم این برتری را حفظ کنیم و باختیم. با این حال من از تک تک بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی تیم کاله گفت: ما باید ثبات داشته باشیم ولی از طرفی توقعات از تیم جوان کاله باید معقول باشد. من معتقدم در بازی با پیکان،‌ مزد زحمات خود را نگرفتیم.

عطایی در مورد بازی سوم تیمش در لیگ اظهار داشت: همان‌طور که قبلاً هم گفتم، قرعه بدی در لیگ نصیب ما شده و چند بازی سخت متوالی در شروع لیگ داریم. بازی بعدی ما در ارومیه و مقابل شهرداری این شهر است. بازی با این تیم، نیاز به تمرکز و انرژی زیادی دارد به ویژه اینکه آنها 2 شکست متوالی دارند و در این بازی خانگی به دنبال پیروزی هستند. ما نیز از پیش بازنده نیستیم و مطمئن باشید هر تیم مقابل ما دچار چالش خواهد شد.