دروازه‌بان کروات پرسپولیس گفت: احترام زیادی برای بیرانوند قائلم و اعتقاد دارم او بهترین دروازه‌بان ایران است.

به گزارش مرور نیوز، بوژیدار رادوشوویچ در مورد دیدار پرسپولیس - نفت آبادان و پیروزی یک بر صفر تیمش در این دیدار اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود، به این دلیل که حریف ساختار دفاعی خوبی داشت. عبور از مدافعان نفت کار سختی برای بازیکنان پرسپولیس بود، اما ما برای پیروزی به میدان آمده بودیم و  از همان دقایق نخست بازی توانستیم فرصت‌های گل زیادی را روی دروازه نفت ایجاد کنیم.

وی افزود: هر چه از بازی گذشت فشار ما روی دروازه حریف بیشتر شد و در نهایت مزد حملات خود را با گل دقایق پایانی مهدی طارمی گرفتیم. تیم ما کاملاً مستحق این برد بود.

دروازه‌بان کروات پرسپولیس راجع به عکس‌العمل زیبایش در دقایق پایانی مسابقه نیز یادآور شد: من همیشه دنبال فرصت بازی کردن برای پرسپولیس بوده و هستم. هر زمان که سرمربی تیم تشخیص بدهد به میدان می‌روم و تلاش می‌کنم از این فرصت‌هایی که به‌دست می‌آید نهایت استفاده را برده و بهترین عملکرد را از خود نشان دهم. امیدوارم عملکردم در بازی با صنعت نفت مورد رضایت هواداران و مربیان تیم بوده باشد.

رادوشوویچ با ابراز خوشحالی از اینکه تیمش با پیروزی از میدان خارج شده است، خاطرنشان کرد: با این پیروزی توانستیم جایگاه‌مان را در صدر جدول حفظ کنیم و حالا با روحیه خیلی خوب راهی تعطیلات خواهیم شد. امیدوارم با شروع دوباره لیگ هم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

وی در واکنش به این پرسش که «تعطیلات لیگ به ضرر پرسپولیس نخواهد بود؟»، عنوان کرد: البته که تعطیلات پی‌درپی لیگ اصلاً برای هیچ تیمی خوب نیست و حتی مضر است، مخصوصاً برای تیمی مثل پرسپولیس که مسیر خوبی را طی می‌کند. به هر صورت ما حرفه‌ای هستیم و باید به بهترین شکل ممکن خود را آماده نگه داریم تا با شروع دوباره لیگ با قدرت به مسابقات برگردیم.

دروازه‌بان کروات پرسپولیس در رابطه با اینکه عملکرد خوب بیرانوند باعث شده است او خیلی کم فرصت بازی پیدا کند، گفت: قبل از هر چیز باید بگویم بیرانوند بهترین دروازه‌بان ایران است و این را به خوبی چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی ثابت کرده است. به شخصه احترام زیادی برای همبازی خود قائلم و امیدوارم او به خوبی ریکاوری خود را پشت‌سر گذاشته و با آمادگی بالا به تمرینات برگردد. این را که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، نمی‌دانم اما آنچه اهمیت دارد، این است که من از بودن در پرسپولیس و فوتبال ایران خوشحالم.

رادوشوویچ در پایان راجع به هواداران پرسپولیس اضافه کرد: هواداران در بازی با صنعت نفت واقعاً فوق‌العاده بودند. تا به حال ندیده‌ بودم برای یک تیم در هر بازی این قدر تماشاگر به ورزشگاه بیاید و از طرف خودم از همه هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم.