در مسابقات رکوردگیری پرش با اسب، هیچ شخصی به من بی احترامی نکرد.

به گزارش خبرنگار مرور نیوز، محمد کاظمیان دبیر فدراسیون سوارکاری در نشست خبری درباره اتفاقات رخ‌داده در مسابقات رکوردگیری پرش با اسب و حواشی که پیرامون این رشته به وجود آمده بود، گفت: پس از پایان مسابقات تصمیم گرفته شد یک دوره رقابت رکوردگیری پرش با اسب انجام گیرد و بر این اساس مجید شریفی موفق شد با عبور از مانع 2 متر و 7 سانتی‌متری رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند.

وی افزود: ما به هیچ‌عنوان تصور نمی‌کردیم که رکورد پرش با اسب زده شود و به همین جهت مقداری در این مورد دچار مشکل شدیم. با این شرایط مسابقه بدون هیچ مشکلی برگزار شد و پس از رکوردزنی من برای اندازه موانع اقدام به اندازه‌گیری کردم. متری که برای این ارتفاع این مانع استفاده کردیم، متر کوتاهی بود و به همین جهت از متر دیگری استفاده کردیم، اما اندازه‌گیری دقیق صورت نگرفت، پس از آن محل برگزاری مسابقات مورد هجوم تماشاگران قرار گرفت و این مسئله باعث شد تا در روند اندازه‌گیری دقیق اختلال به وجود بیاید و به همین جهت تصمیم گرفته شد فردای آن روز اندازه‌گیری دقیق صورت گیرد.

کاظمیان ادامه داد: فردای آن روز 8 نفر از مسئولان که 2 نفر از آنان نماینده سوارکاران بودند، در پیست حاضر شدند و اندازه‌گیری دقیق صورت گرفت و در نهایت 2 متر و 7 سانتی‌متر مورد تأیید قرار گرفت.

دبیر فدراسیون سوارکاری خاطرنشان کرد: اخباری که پیرامون این مسئله به وجود آمده بود، همه آنها کذب است، هیچ کسی من را تهدید نکرده و به من بی‌ادبی نکرده بود و من هم هیچ خصومتی با شریفی نداشتم و فقط می‌خواستیم اندازه‌گیری دقیق باشد.