معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت: استان مرکزی هفته دوم آبان میزبان رئیس جمهوری و هیات دولت خواهد بود.

به گزارش مرورنیوز، محمد شریعتمداری در حاشیه بازدید خود از نمایشگاه عکس دولت در جمع خبرنگاران درخصوص سفر بعدی رئیس جمهور به استانهای کشور گفت: ان شاءالله رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید هفته اول آبان که احتمالا دوم آبان خواهد بود به استان مرکزی خواهند رفت.

شریعتمداری ادامه داد: از ماه های پیش مقدمات این سفر تهیه شده و نیازهای این استان نیز مورد شناسایی قرار گرفته است. امیدواریم این سفر پر خیر و برکت باشد.

وی استان البرز را به عنوان آخرین مقصد سفر کاروان تدبیر و امید در مرحله نخست سفرها عنوان کرد و افزود: پس از اتمام این سفر مدل جدیدی را در دور دوم سفرها آغاز می کنیم و سفرهای دور دوم سفرهای پایش فعالیت های اقتصادی دولت خواهد بود که رئیس جمهوری این فعالیت ها را مورد توجه قرار خواهند داد.

معاون اجرایی رئیس جمهور درباره دستاوردهای دولت اظهار داشت: انعکاس خدمات چند میلیون کارشناش و کارمند در سراسر کشور در این نمایشگاه امری مقدور و ممکن نیست اما دوستان و همکاران ما تلاش کردند تا در همین فرصت محدود و در همین جای محدود با استفاده از ابزارهای گوناگون و هنر و خلاقیت بخش قابل ملاحظه ای از این خدمات و نتایج حاصل از این تلاش ها در سطوح مختلف در سطح کشور را در این جا به نمایش بگذارند که این موفقیت را به همکارانم در نهاد ریاست جمهوری تبریک می گویم و امیدوارم در سال های آتی بتوانیم با همین روحیه و استفاده از فرهنگ و هنر در انعکاس خدمات دولت خدمتگزار به مردم شریف موفق تر عمل کنیم.

وی افزود: طبیعی است که انعکاس وضعیت کور توسط رسانه ها خصوصا رسانه ملی که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری در جلسات مختلف دولت در محضر ایشان قرار گرفته از مسایل مهمی است که در سال های آینده هم باید به آن توجه ویژه شود.