وزیر دولت احمدی‌نژاد معتقد است رییس دولت سابق چاره‌ای جز تمکین به توصیه رهبری نداشت.

به گزارش مرورنیوز، اسدالله عباسی، عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به رییس دولت سابق برای عدم کاندیداتوری در انتخابات سال آینده به منظور جلوگیری از دوقطبی شدن فضای سیاسی کشور و تمکین احمدی‌نژاد به این توصیه گفت: آقای احمدی‌نژاد چاره‌ای جز تمکین کردن به توصیه رهبری نداشت. اگر تفکری غیراز این داشت با رهبری مشورت نمی‌کردد. یکی از دلایلی که احمدی‌نژاد خدمت رهبری رسید و ازایشان مشورت خواست نیز این بود که نظر رهبری را در زمینه آمدن و نیامدش جویا شود.

وی اظهار داشت:احمدی نژاد قبل از این نیز اعلام نکرده بود که می‌آید یا نمی‌آید. قصدش این بود که کارش را بعد از مشورت با رهبری شروع کند که رهبری صلاح نداستند.
وزیر دولت احمدی نژاد بیان کرد: تشخیص رهبری این بود که احتمال این وجود دارد که دشمنان و برخی افراد در داخل با ورود احمدی نژاد به انتخابات فضا را دوقطبی کنند نه اینکه احمدی نژاد خودش شخصا باعث دوقطبی شدن این فضا شود.
وی تاکید کرد: عده ای به دنبال این فرصت بودند و فالگوش ایستاده بودند که اتفاقی بیفتد و حرکتی شود و بعد کشور ما را به سمت دوقطبی شدن شکاف و تفرقه و تشدد آراء پیش ببرند که رهبری به موقع در اینجا ورود پیدا کردند و این باعث می شود که درآینده انتخابات ما به صورت دقیق و درست برگزارشود.