اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور روز سه شنبه به منظور افتتاح و بازدید از چند طرح بزرگ صنعتی و عمرانی وارد فرودگاه بندرعباس شد و مورد استقبال استاندار هرمزگان و مسوولان این استان قرار گرفت.

به گزارش مرورنیوز، در جریان این سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر نفت، معاون اول رئیس جمهوری را همراهی می کنند.
در این سفر، پروژه های آب شیرین کن فولاد کاوه جنوب کیش با ظرفیت 15 هزار مترمکعب در روز با هزینه 550 میلیارد ریال، مرحله نخست واحد فولادسازی این شرکت با ظرفیت 1.2 میلیون تن با هزینه 9 هزار و 450 میلیارد ریال در منطقه ویژه خلیج فارس بندرعباس با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری می رسد. 
بازدید از سایت پالایشگاه و افتتاح پروژه واحد تقطیر مرحله نخست پالایشگاه میعانات گازی بندرعباس و اتاق توجیه، بازدید از سکوی تکمیل شده فاز 17B پارس جنوبی با هزینه 143 میلیون دلار در مجتمع کشتی سازی فراساحل ایران، بازدید و تحویل دهی شناور اقیانوس پیمای کانتینربر ایران - کاشان با هزینه 35 میلیون یورو از دیگر برنامه های معاون اول رئیس جمهور در بندرعباس است. 
همچنین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان با حضور معاون اول رئیس جمهور تشکیل می شود که در این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این راستا ارائه خواهد شد.