رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: همه دنیا می دانند که پول عربستان تولید کننده تروریسم است و این کشور حامی تروریسم یکی از اعضای ناظر برFATF است

به گزارش خبرنگار سیاسی مرور نیوز، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافندغیرعامل در جشنواره علمی سلمان فارسی گفت: صدام در دوران دفاع مقدس فکر می کرد می تواند با یک حمله سریع ایران را تصرف کند و امروز نیز برخی کشورهای منطقه دچار چنین محسابات توهم آمیزی هستند.

وی ادامه داد: اینکه دشمنان حمله زمینی را منتفی می دانند نشان از قدرت ما و اراده دفاع مستحکم از کشور است.

سردار جلالی قدرت شبکه موشکی را پشتوانه لبخند سیاستمداران کشور در مقابل مقامات سایر کشورها دانست و خاطرنشان کرد: بخش های زمینی و موشکی ما در برابر هر سناریویی آماده است و آمریکا با استحکامات گسترده نمی تواند به ایران ضربه بزند و این به دلیل قدرت دفاعی و پدافندی ما است.

سردار جلالی با اشاره به اینکه ایران در رویکردهای دفاعی دنیا سرآمده است تصریح کرد: دفاع ما خودکفاست و این مسیر باید توجه ما به ظهور تهدیدات دانش پایه بیش از گذشته باشد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: آمریکایی ها برای تحت فشار قرار دادن کشورها از پول و بازار مالی استفاده می کنند و قانون های خود را در قالب FATF مطرح می کنند.

اینکه برخی از مشکلات ما از طریق FATF  حل شود قابل انکار نیست اما همین قانون اشراف بر نظام مالی را تداعی می کند که باید با هوشمندی متوجه این تهدید باشیم.

سردار جلالی همچنین اظهارداشت: عربستان و رژیم صهیونیستی به عنوان دو حامی تروریسم کشورهای ناظر بر FATF هستند و همه دنیا می دانند که پول عربستان تغذیه کننده تروریسم است.

با این حال هیچ کس در نظام انقلابی ما نیست که از نظام بی نظم بانکی و قاچاق سود ببرد اما باید طبق قانون بررسی کنیم که حضور سرمایه های خارجی در کشور به نفع ما است و یا ابزار تسلط محسوب می شود.