معاون اول رئیس جمهور برای بهره‌برداری از چند طرح عمرانی و صنعتی از جمله افتتاح ورزشگاه نقش‌جهان به اصفهان سفر می‌کند.

به گزارش مرور نیوز، پس از تعویق چند باره سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به اصفهان، سرانجام اصفهانی‌ها روزهای چهارشنبه و پنجشنبه میزان نماینده دولت خواهند بود تا چند طرح عمرانی و صنعتی به بهره‌برداری برسد.

افتتاح ورزشگاه نقش جهان از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که بعد از دو دهه انتظار مردم اصفهان سرانجام افتتاح می‌شود. پیش از این تاریخ‌های بسیاری برای زمان بهره‌برداری از ورزشگاه نقش جهان مطرح شده بود که هر بار به دلایل مختلفی این افتتاح به تأخیر افتاد.

فاز نخست از خط یک قطار شهری اصفهان پیش از این به بهره‌برداری رسیده بود و در سفر جهانگیری به اصفهان فاز دوم از خط یک این طرح آغاز به کار می‌کند. در این مراسم فاز دوم خط یک مترو اصفهان تا ایستگاه تختی به بهره‌برداری می‌رسد.

جهانگیری در دومین روز سفر به اصفهان نیز افتتاح چند طرح فولادی را در برنامه دارد. با حضور معاون اول رئیس جمهور در شرکت ذوب آهن 4 پروژه جدید در این شرکت به بهره‌برداری می‌رسد که یکی از مهم‌ترین این پروژه‌ها خط تولید ریل ملی است.

همچنین با حضور معاون اول رئیس جمهور در شرکت فولاد مبارکه چند پروژه جدید در این شرکت به بهره‌برداری می‌رسد که از جمله آنها می‌توان به بهره‌برداری ماشین ریخته‌گری شماره 5 فولاد مبارکه اشاره کرد. با افتتاح این طرح ظرفیت تولید فولاد به 1.8 میلیون تن افزایش می‌یابد.