نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درباره نامه منتسب به سیدرضا صالحی امیری به وزیر اطلاعات در سال ۸۸ توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش مرور نیوز، مجتبی ذوالنوری در نشست علنی امروز (سه شنبه 11 آبان) مجلس شورای اسلامی، در تذکری بر اساس ماده 79 آیین‌نامه گفت: یکی از نمایندگان در رابطه با صحبت‌های بنده در خصوص نامه آقای صالحی امیری اظهار کرد که بنده سندی ندارم، سند بنده تقدیم هیأت رئیسه شده و ظاهرا دستور تکثیر آن داده شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: سند من نامه 9 صفحه‌ای است که آقای صالحی امیری با اسم مستعار سید رضا فلاح نفر هشتمی است که این نامه را امضا کرده است و تنها 8 صفحه آن تکثیر شده به دلیل اینکه صفحه 9 آن شعر بوده و دلیلی ندارد که اسامی دیگر اعضای امضا کننده مشخص شود به همین دلیل صفحه آخر محفوظ ماند که جسارتی به شخص دیگری صورت نگیرد.

دکتر لاریجانی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: ما دستور تکثیر و توزیع آن را نداریم اما به دلیل اینکه آقای تابش اظهار کرد که مگر ما نامحرم هستیم که نباید از متن نامه مطلع شویم، در پاسخ به آقای تابش گفته شد که از نظر هیأت رئیسه تکثیر نامه مانعی ندارد.