نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت که اموال غارت شده صندوق ذخیره فرهنگیان به زودی به بیت المال بازمی گردد.

به گزارش مرور نیوز، امیر خجسته در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس خطاب به وزیر اقتصاد گفت: ما نسبت به عملکرد بانک‌ها هشدار می‌دهیم، دولت و وزارت اقتصاد باید این امور را اصلاح کرده و بر عملکرد بانک‌ها نظارت کنند؛ زیرا شاهد بروز اتفاقات ۱۲۰۰ میلیارد تومانی در بانک ملی و ملت بودیم.

وی افزود: متاسفانه اتفاقات عجیبی در فرودگاه‌ها رخ داده و در آینده صدای این مسائل در می‌آید، بنابراین وزارت راه باید فکری به حال این حوزه کند.

خجسته با تاکید بر لزوم  توجه ویژه وزارت آموزش و پرورش  به فرهنگیان و معیشت آنها تصریح کرد: با توجه به مطالبات و پاداش پایان خدمت فرهنگیان، انتظار است که این مطالبات پرداخت شود. از طرف دیگر در موضوع صندوق ذخیره فرهنگیان، ما به فرهنگیان اطمینان می‌دهیم که تمام اموال غارت شده به زودی به بیت المال بازمی گردد. همچنین انتظار می‌رود که مسئله همسان سازی حقوق بازنشستگان مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: متاسفانه دولت درخصوص بنیاد شهید و مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا با جدیت پیگیری نمی کند. از طرف دیگر بحث معوقه های ایثارگران و مطالبات خانواده های شهدا بسیار بااهمیت است. البته دولت اعلام کرده که به زودی این مطالبات پرداخت می شود که از این بابت تشکر می کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خاطرنشان کرد:‌ خوشبختانه موضوع دائمی شدن احکام ایثارگران عملیاتی شده و دو فوریت آن به زودی اجرایی می شود. انتظار است که دولت و بنیاد شهید از خانواده شهدا دفاع کند.