نماینده مجلس با ابراز نگرانی نسبت به فیلتر بودن حدود یک ماهه خبرگزاری موج، خواستار بررسی این موضوع در کمیسیون فرهنگی مجلس شد.

رسول خضری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی مرورنیوز، با انتقاد از این وضعیت، دسترسی به اطلاعات آزاد را حق مردم دانست و افزود: از آنجا که در عصر ارتباطات هستیم پس هر چه ارتباطاتمان دقیق تر و قویتر باشد به همان اندازه قدرت ما برای تصمیم گیری بیشتر می شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس رسانه ها را بازوی اصلی مسئولان و کارگزاران در هر سه قوه دانست و گفت: اگر بخواهیم بین کارگزاران پل ارتباطی تعریف کنیم رسانه ها بهترین پل ارتباطی بین مردم ، مسئولان و کارگزاران هستند.

وی ادامه داد: معتقدم سو اطلاعات در دنیای امروز مانند سو تغذیه است و همانگونه که سو تغذیه برای جسم کشنده است، اگر اطلاعات هم درست و به روز نباشد روح را از بین می برد .

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس با تاکید بر اینکه مردم محرم برای همه چیز هستند، اظهار داشت: نظام ما باید در اتاق شیشه ای زندگی کند تا مردم شاهد اعمال و رفتار آنها باشند چون مردم ولی نعمت و موجه و مطمئن ترین فرد برای کشور هستند.

به گزارش مرورنیوز، 16 شهریور ماه گذشته به دستور کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه قوه قضاییه خبرگزاری موج با هر دو دامنه «ir» و «com» فیلتر شده که از آن زمان تا کنون با همه پیگیری های مدیرعامل این خبرگزاری هنوز رفع فیلتر صورت نپذیرفته است.