دو اجرای نمایش «درباره تصویرت از من تجدید نظر کن» به کارگردانی آروند دشت آرای شامگاه 11 مهر ماه میزبان هنرمندان و چهره‌هایی همچون رضا کیانیان بود که او در میانه‌های اجرا نیز در لحظاتی در این اجرا بازی کرد.

به گزارش مرورنیوز، رضا کیانیان پس از اتمام نمایش نیز درباره آن گفت: «با تماشای این نمایش در یک تجربه جدید قرار گرفتم که برایم بسیار جالب بود. هم خوشحال شدم، هم ناراحت شدم، هم سوال برایم ایجاد شد، هم تعلیق را تجربه کردم و... با این ویژگی‌ها می‌توان گفت این نمایش، یک نمایش کامل بود.»

گروه بازیگران این نمایش بینافرهنگی متشکل از آروند دشت آرای از ایران، مارین ون هولک از هلند، آروشا بیگی از ایران، مالته شولتز از آلمان، دیبا خاتمی از ایران، میخائیل بلوس از هلند، استوار تدنیسون از انگلستان و آزاده میرزایی از ایران هستند.

«درباره تصویرت از من تجدید نظر کن» پروژه پژوهشی - اجرایی است که در قالب یک کمپین از سال ٩٢ آغاز شده و تاکنون نمونه‌هایی از آن در کشورهایی نظیر هلند روی صحنه رفته و بناست تا ۳ سال دیگر نیز اجراهای مختلفی در نقاط مختلف دنیا داشته باشد.

در این اجرا چهره‌هایی نظیر: ابراهیم اصغرزاده، هادی خانیکی، فرزانه طاهری، حافظ موسوی، فریدون مجلسی، احسان شریعتی، شیوا دولت آبادی، محمود حسینی‌زاد، احمدرضا دالوند، جواد طوسی، ناصر صفاریان، ژاله صامتی، هانا کامکار، رضا سرور، حافظ آهی، مونا زندی حقیقی، شبنم فرشادجو، اسدالله امرایی و... حضور داشتند.

این اجرا فقط تا پایان هفته روی صحنه می‌رود و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.