پژوهشکده مردم شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری به مناسبت هشتادمین سال تاسیس نهاد مردم شناسی در ایران، مردم شناسان، فارغ التحصیلان و علاقه مندان مردم شناسی را به ثبت نام در بانک اطلاعات مردم شناسان ایران فرا خواند.

به گزارش مرورنیوز به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، رئیس پژوهشکده مردم شناسی پژوهشگاه گفت: بانک اطلاعات مردم شناسان ایران برای تمام فارغ التحصیلان علاقه مند به رشته مردم شناسی امکان ثبت نام دراین بانک را فراهم می کند.

علیرضا حسن زاده افزود: آنها می توانند ضمن همکاری با پژوهشکده مردم شناسی در حوزه های مختلف، از آخرین رویدادهای مرتبط با مردم شناسی در ایران آگاه شده و منشورات این پژوهشکده را به صورت الکترونیک دریافت کنند.
وی اظهار کرد: مردم شناسانی که در همایش و نمایشگاه هشتادمین سال تاسیس نهاد مردم شناسی در ایران در22 آذرماه در موزه ملی ایران نسبت به ثبت نام در بانک اطلاعات اقدام کنند، می توانند با دریافت کارت عضویت برخی از آثار پژوهشی منتشر شده توسط پژوهشکده مردم شناسی را دریافت کنند.
همایش و نمایشگاه هشتادمین سال تاسیس نهاد مردم شناسی در ایران توسط پژوهشکده مردم شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز اسناد فرهنگی آسیا( پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی )، موزه ملی ایران، کمیته ملی موزه های ایران برگزار می شود.
علاقه مندان به ثبت نام در بانک اطلاعات مردم شناسان ایران می توانند با مراجعه به بخش فراخوان سایت پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری richt.ir فرم مربوطه را تکمیل کنند.