گروه اجرایی نمایش میدانی «سینا سینا عباس» پنجشنبه شب ۱۵ مهر در محوطه تئاتر شهر به مناسبت حضور خانواده شهید مدافع حرم سردار عباسعلی علیزاده مراسم نکوداشتی را برگزار کردند.

به گزارش مرورنیوز، حمید نیلی تهیه کننده نمایش «سینا سینا عباس» بعد از پایان اجرای اول این اثر نمایشی بیان کرد: افتخار داریم که در خدمت خانواده شهید سردار عباسعلی علیزاده هستیم؛ شهید گرانقدری که تمامی داستان این نمایش بر اساس فایل صوتی بود که از وی به دستمان رسیده است.

وی ضمن تشکر از همسر و فرزند این شهید بزرگوار گفت: امیدوارم با اجرای این اثر نمایشی ذره ای هرچند ناچیز ادای دینی کرده باشیم به شهدای مدافع حرم که امنیت امروز کشورمان را مرهون همه این عزیزان هستیم.

همسر شهید عباسعلی علیزاده هم که همراه خانواده این سردار شهید برای دیدن نمایش از شهرستان ساری به تهران آمده است، در این مراسم توضیح داد: من و خانواده ام شرمنده همه شما عزیزان هستم که به جهت اینکه یاد و خاطره شهدای ما زنده نگه داشته شود قدم رنجه کردید و به اینجا آمدید. به اعتقاد من صدای «سینا سینا عباس» که شما امروز در این نمایش ارزشمند شنیدید فقط مختص به صدای شهید علیزاده نیست بلکه صدای تمامی شهدای مدافع حرم است که امیدوارم همه ما ادامه دهنده راه این عزیز باشیم.

سینا علیزاده فرزند شهید عباسعلی علیزاده هم بیان کرد: از همه دست اندرکاران نمایش «سینا سینا عباس» تشکر می کنم که توانستند اثری را اجرا کنند که این چنین مورد استقبال شهروندان تهرانی قرار گیرد. من دست همه شما خوبان را می بوسم و از همین جا می گویم من، مادرم و پدرم فدای امام حسین (ع)، مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی.

پیمان شریعتی مدیر مجموعه تئاتر شهر نیز ضمن تقدیر از گروه اجرایی نمایش و حضور خانواده شهید علیزاده در این برنامه تصریح کرد: بنده به سهم خودم از گروه اجرایی نمایش تشکر می کنم که این فرصت را به وجود آوردند که اثری در شان شهدای مدافع حرم در عرصه تئاتر تولید شود. ما امروز به خود افتخار می کنیم که در خدمت خانواده شهید عباسعلی علیزاده هستیم و امیدوارم این حرکت که به نوعی به نمایندگی از بچه های تئاتر اجرا شده تلاشی برای ادای دین به شهدای مدافع حرم بوده باشد.

وی بیان کرد: من امیدوارم سینای عزیز فرزند دلیر سردار شهید عباسعلی علیزاده ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار باشد و ما هم در رکاب شما عزیزان ادامه دهنده راهتان باشیم.