کیت هرینگتن ستاره سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» قصد دارد به زودی سریال تاریخی «باروت» (Gunpowder) را برای پخش از شبکه «بی بی سی» تهیه کند و خودش نیز در نقش شخصیت اصلی داستان جلوی دوربین برود.

به گزارش مرورنیوز به نقل از «ددلاین»، این سریال کوتاه در قالب سه اپیزود یک ساعته از شبکه بی بی سی روی آنتن خواهد رفت. هرینگتن اوایل سال 2016 اعلام کرده بود او قرار است به زودی در نقش شخصیتی جلوی دوربین برود که با «رابرت کیتسبی» یکی از طراحان اصلی نقشه ترور شاه جیمز اول در ارتباط بوده است. آن‌طور که از شواهد امر برمی‌آید احتمالا اشاره بازیگر 29 ساله انگلیسی به «گای فوکس» همدست کیتسبی بوده است.

هرینگتن در ادامه اشاره کرده بود خودش هم مشغول کار بر روی فیلمنامه این سریال است. مدتی پیش، او در گفت‌وگو با «گاردین» از علاقه‌اش به تهیه‌کنندگی سریال‌های تلویزیونی پرده برداشته بود. بازیگر 29 ساله انگلیسی از مشارکت در نگارش سه فیلمنامه خبر داده که دو تای آن تا امروز به فروش رسیده است.

هرینگتن در این‌باره گفته: «دلم می‌خواهد با یک سریال درجه یک به تلویزیون برگردم، چون به نظرم همان‌جایی است که در حال حاضر، قصه‌گویی اوج هیجان و خطر را به نمایش می‌گذارد.»