فراخوان «ادبیات پیشرفت» به عنوان یکی از بخش‌های دهمین کنگره « پیشگامان پیشرفت» منتشر شد.

به گزارش مرورنیوز به نقل از دفتر ارتباطات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، دهمین کنگره «پیشگامان پیشرفت» در تاریخ ۱۸ آذرماه ۱۳۹۵ به همت این مرکز در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود. محققان، دانشجویان و طلاب سراسر کشور می‌توانند علاوه بر ارائه مقالات علمی، آثار ادبی خود را شامل شعر، داستان کوتاه و دلنوشته در حوزه‌های مرتبط با پیشرفت ایران اعم از فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی و اقتصادی ارسال کنند.

محورهای پیشنهادی عبارتند از: هویت ملی، ایران فردا، جوان و آرمان‌گرایی، معیشت و اعتدال، خودباوری و امید به آینده، محیط زیست، پشتکار و تلاش و سایر موضوعات مرتبط با مقوله پیشرفت.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، می‌توانند به تارنمای دهمین کنگره پیشگامان پیشرفت به آدرس http://۱۰th.kpip.ir مراجعه کنند.

مهلت دریافت آثار ۲۰ آبان ۹۵ اعلام شده است.

دهمین کنگره پیشگامان پیشرفت با این بخش‌ها همراه است: مقالات علمی کوتاه، ادبیات پیشرفت (شعر، داستان کوتاه، دلنوشته)، آثار تصویری (عکس، فیلم کوتاه و پویانمایی)، وب‌نویسی و شبکه‌های اجتماعی، و فعالیت‌های مستمر دانشجویی در راستای پیشرفت.

محورهای اصلی کنگره نیز این عنوان‌ها هستند: تعلیم و تربیت، فرهنگ و معنویت، علم و فناوری، اقتصاد و معیشت، سلامت و محیط زیست، و سیاست و امنیت.