در شامگاه عاشورای حسینی پنج توریست مسیحی در جوار امامزاده عبدالله گرگان مسلمان شدند.

به گزارش مرورنیوز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: در شامگاه عاشورای حسینی پنج توریست مسیحی در جوار امامزاده عبدالله گرگان مسلمان شدند.

حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی گفت: عصر روز سه‌شنبه مصادف با شامگاه عاشورای حسینی پنج توریست که سه نفر از آن‌ها اهل تگزاس آمریکا و دو نفر از کشور هلند بودند با حضور در امامزاده عبدالله گرگان و منقلب شدن در این مکان مسلمان شدند.

 ۵ توریست درجوار امامزاده عبدالله گرگان مسلمان شدند

 

وی توضیح داد: این افراد که کمی به زبان فارسی مسلط بودند و قبلاً هم در رابطه با دیدن اسلام اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده بودند با ورود به محوطه امام‌زاده عبدالله گرگان با خیمه معرفت روبه‌رو می‌شوند، ازآنجایی‌که در این خیمه معرفت یک مبلغ روحانی از شهر قم حضور داشت به سؤالات این افراد در رابطه با دین اسلام پاسخ داده و قیام امام حسین (ع) و واقعه عاشورا را برایشان توضیح می‌دهد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: این افراد با شنیدن سخنان این مبلغ اعلام می‌کنند دلشان می‌خواهد مسلمان شوند اما هنوز یقین قلبی کامل ندارند، در این هنگام مبلغ آن‌ها را به زیارت ضریح امامزاده عبدالله راهنمایی می‌کند و این افراد با دیدن ضریح منقلب شده، یقین قلبی پیدا می‌کنند و رسماً می‌خواهند مسلمان شوند.

 ۵ توریست درجوار امامزاده عبدالله گرگان مسلمان شدند

 

حجت‌الاسلام سهرابی افزود: این افراد که سه نفر از آن‌ها آقا و دو نفر دیگر خانم بودند، امامزاده عبدالله گرگان نخستین مکان متبرکی بود که بعد از ورود به ایران به آنجا آمدند.

وی ادامه داد: بعد از مسلمان شدن این افراد به خانم‌ها چادر و به آقایان پیراهن مشکی هدیه داده شد و این افراد صبح چهارشنبه راهی مشهد مقدس می‌شوند.