نمایش «پنج ثانیه برف» که طراحی صحنه‌ی آن الهام گرفته از «هفت چنار» عباس کیارستمی است، روی صحنه می‌رود.

به گزارش مرورنیوز، نمایش «پنج ثانیه برف» به عنوان تازه‌ترین کار مرتضی میرمنتظمی از یکشنبه، 25 مهرماه در تالار حافظ اجرا می‌شود.

رویا تیموریان، فرشته صدرعرفایی، آزاده صمدی، سپیده صباغ، سارا لاهوت و عباس جمالی بازیگران این نمایش هستند که داستانی اجتماعی را با محوریت زنان روایت می‌کنند.

عباس جمالی که علاوه بر بازیگر، نویسنده این نمایش هم است، پیش از این درباره‌ی داستان «پنج ثانیه برف» توضیح داده بود: ایده اولیه این نمایش از لابه‌لای خبرهای روز پیدا شده که به "مرد ژله‌ای" مربوط می‌شود. البته قرار نیست این تئاتر مستند باشد و فقط بنیانی از آن گرفته شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه این نمایش چهارمین تجربه گروه تئاتر مشق در اجرای مونولوگ است، تأکید کرده بود که داستان‌های این نمایش خیالی و بدون استفاده مستقیم از سوژه خبری اشاره شده هستند و همگی با هم تفاوت دارند.

عوامل این گروه نمایش عبارتند از : طراح صحنه و لباس: مرتضی میرمنتظمی، طراح نور: عبدالصادق مصدق، آهنگساز و طراح صدا: محمدرضا جدیدی، طراح گرافیک و عکس: احسان نقابت، طراح پوستر: آرش طراقی، طراحی و ساخت تیزر: کاوه مرحمتی، عکاس: احسان جابری، آسمان روشن، مجری طرح: محمد قدس، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: امیر ابراهیم‌زاده، مدیر اجرا: رضا درویش،‌ منشی صحنه: زهرا آقابلاغی، مدیران صحنه: حمیدرضا گودرزی، سالار یعقوبی، سیدمهدی میراکبری و علی شاکر، مشاور رسانه‌ای: سام بهشتی، گروه تبلیغات مجازی: ههژار رمضانی، ساناز تیموری و امیر قالیچی،‌ دستیار و مشاور موسیقی: بهروز سیفی، نوازنده گیتار الکتریک و بیس: محمدرضا سبکتکین، میکس و مستر و ناظر ضبط: رامین مظاهری)استودیو باران،  تجهیزات صدا: علیرضا یحیوی )موسسه صدای باران،دکوراتور: سید مصطفی طباطبائی‌نسب،‌ دستیاران: میثم سلیمانی، اسماعیل عباس زاده، بهنام خوبی، علی دلوروشن و محمدرضا موسوی، پروژه عکاسی و گرافیک: درخت‌های چنار رضا محمودی، دستیار لباس: شهرزاد کاظمی، دوخت لباس: سمیه خاسته و تهیه‌کننده: گروه تئاتر مشق.