جهانگیر الماسی با اشاره به عدم اکران سه ساله اولین فیلم بلند خود«رنج و سرمستی»گفت که این مساله باعث شده او نتواند فیلمنامه های دیگر خود را که یکی از آنها در مورد سوریه است را جلوی دوربین ببرد.

جهانگیر الماسی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار مرور نیوز درباره آخرین وضعیت فیلم خود«رنج و سرمستی» که بیش از سه سال است بلاتکلیف مانده،گفت:متاسفانه با وجود تمام تلاش تهیه کننده و صحبتهای بسیار هنوز موفق به توافقی با مسئولان برای اکران این فیلم نشدیم.

«رنج وسرمستی»می توانست سریال شود اما اکران هم نشد 

بازیگرفیلم«نقش عشق»درباره این فیلم گفت:زمان فیلمبرداری «رنج و سرمستی»بااین پس زمینه ذهنی که به جز نسخه سینمایی یک سریال پنج یا شش قسمتی نیز از این داستان تهیه کنیم مقادیر زیادی تصویر گرفتیم اما عدم نمایش فیلم باعث شد ساخت سریال به کل منتفی شود.

الماسی با اشاره به فیلمنامه هایی که قصد ساخت آنها را دارد گفت:فیلمنامه ای با موضوع هفتصد سال حکومت مسلمانان در آندلس واقع در جنوب اسپانیا نوشته ام که بیشتر آن به شکل معاصر در سوریه می گذرد وچند سکانس آن باقی مانده با توجه به آخرین تحولات سوریه نوشته خواهد شد ضمن اینکه چند فیلمنامه کم هزینه هم که خودم نوشته ام یا دوستان در اختیارم گذاشته اند آماده ساخت دارم اما متاسفانه طبق قانون باید تکلیف«رنج وسرمستی»مشخص شود تا بتوانم کار جدیدی را آغاز کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «افسانه آه» در خاتمه این گفتگو افزود: من امیدوارم هرچه سریعتر تکلیف اکران این فیلم مشخص شود. من سال ها از عمر، وقت و سرمایه خود را برای ساخت این فیلم گذاشتم و می خواستم با ساخت این فیلم ادای دینی به تمامی مردم میهنم و شهدای هشت سال دفاع مقدس داشته باشم که با شهامت و شهادت خود از خاک ما دفاع کردند.

گفتنی است؛ داستان فیلم «رنج و سرمستی» که در یک گستره زمانی سی ساله از قبل از جنگ تحمیلی آغاز شده و تا زمان حال ادامه دارد، به نقش زنان و جوانان دردوران دفاع مقدس و تداوم این نقش در پیشبرد علمی و فنی کشور می پردازد.

ماه چهره خلیلی، شهرام پوراسد، مهدی صبایی، هرمز سیرتی، حسین خانی بیک و... از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند.