وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز اولین واکنش را به خبر استعفایش به صورت رسمی نشان داد.

به گزارش مرورنیوز، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دقایقی پیش در حاشیه برگزاری انتخابات الکترونیکی نمایندگان مدیرمسئول در هیات نظارت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد انتشار خبر استعفایش در رسانه‌ها گفت: قرار نیست درباره این مسئله اظهارنظر و صحبتی بکنم و در چند روز آینده همه چیز کاملاً مشخص می‌شود.

او در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه نگرانی‌هایی در مورد جایگزینی ایشان به وجود آمده است، گفت: همین که چندی درباره این خبر در رسانه‌ها بحث شده خوب است.

درخصوص برگزاری اولین انتخابات نماینده مدیران مسوول در هیات نظارت بر مطبوعات به شکل الکترونیکی گفت: روند برگزاری این انتنخابات اطمینان‌بخش است و پیش از این نیز در مطبوعات به تفصیل درباره آن صحبت کرده بودیم و امروز خوشبختانه با همکاری دوستان در بخش «آی.تی» این امر محقق شد.

او ادامه داد: امروز با وجود اینکه تنها یک ساعت از آغاز انتخابات گذشته است استقبال خوبی از سوی مدیران مسوول مطبوعات در تهران و سایر استان‌ها صورت گرفته و امیدواریم این روند تا پایان رأی گیری ادامه داشته باشد و با شرکت بیش از ۵۰ درصد از واجدان شرایط امروز انتخابات به سرانجام برسد و مجبور به برگزاری انتخابات مجدد نشویم.