عوامل فیلم سینمایی هیهات مهمان برنامه تلویزیونی «رو به راه» می‌شوند.

به گزارش مرورنیوز، هادی مقدم دوست و دانش اقباشاوی، دوتن از کارگردانان این فیلم سینمایی امشب در رابطه با این فیلم در رو به راه صحبت می‌کنند.

هیهات فیلمی در ۴ اپیزود و به کارگردانی و نویسندگی هادی نائیجی، دانش اقباشاوی، روح‌الله حجازی و هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی محمد رضا شفیعی محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم از ابتدای مهرماه درحال اکران است.

در این فیلم حمید فرخ‌نژاد در اپیزود اول، حامد بهداد در اپیزود دوم، مینا ساداتی در اپیزود سوم، بابک حمیدیان در اپیزود سوم و آلا نجم در اپیزود چهارم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در روزهای گذشته رو به راه میزبان عوامل فیلم سینمایی اروند و فیلم انیمیشن ناسور نیز بوده است و با آنان درباره این آثار گفتگوی مفصلی انجام داده است.

 «رو‌ به‌ راه» برنامه‌ای با مضمون اجتماعی است که پخش سری اول آن از اردیبهشت ماه آغاز شد و در ماه مبارک رمضان نیز هر شب قبل از اذان مغرب روی آنتن می‌رفت. این برنامه در سری جدید از دوم مردادماه آغاز شده است.

این برنامه زنده در این فصل همانند گذشته به موضوعات و معضلات اجتماعی می‌پردازد و موضوع مبتلابه جامعه را با حضور چهره‌های مردمی، افراد شاخص، مسئولان و کار‌شناسان از جنبه‌ها و زوایای مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد.

مجتبی فرجی، اشکان حاجی عبدالهی، یاسرآخوندی، حمید سعادتپور، محمد باریکانی، محسن سهرابی از جمله عوامل این برنامه هستند.

این برنامه کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو سیماست که به تهیه‌کنندگی محمدرضا ماندگاران و با اجرای مژده لواسانی از شنبه تا دوشنبه هر هفته بعد از اخبار  ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه دو می‌رود.