رمانی تازه از میچ آلبوم با عنوان «تارهای جادویی فرانکی پِرِستو» در ایران منتشر شد.

به گزارش مرورنیوز، انتشارات مروارید کتابی تازه از آثار میچ آلبوم نویسنده محبوب و خالق اثر «سه‌شنبه‌ها با موری» را با عنوان «تارهایی جادویی فرانکی پِرِستو» را منتشر کرد.

این رمان داستانی است خیالی از سرگذشت غم‌انگیز پسر کوچکی که تبدیل به گیتاریستی مشهور می‌شود. او که در کودکی والدینش را از دست داده در مسیر زندگی با سختی‌های فراوانی روبرو می‌شود و گیتار او با شش تار جادویی خود، هر بار با ماجراهایی جذاب و دردناک خواننده را به دنبال خودش می‌کشاند.

میچ آلبوم در کنار نویسندگی خود موسیقی‌دان، نمایشنامه‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس و روزنامه‌نگار نیز هست. او خالق آثاری است که برخی از آنها بیش از ۳۵ میلیون نسخه فروش داشته و به ۴۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است.

میچ آلبوم، نویسنده‌ای کم‌کار، اما بسیار موفق، است. کتاب «سه‌شنبه‌ها با موری» او مدت‌ها در صدر کتاب‌های پرفروش قرار داشت و پس از این موفقیت، درخواست‌های بسیاری از او شد مبنی بر آن که دنباله آن را بنویسد اما آلبوم شش سال صبر کرد تا «در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند» را بنویسد. خودش در این مورد می‌گوید: «آن قدر صبر کردم تا حرف جدید و الهام‌بخش دیگری برای گفتن داشته باشم.»

رمان جدید او با ترجمه الهه شمس‌نژاد از سوی نشر مروارید با قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر شده است.