متقاضیان حضور در نمایشگاه مطبوعات تا پایان روز یکشنبه دوم آبان ماه نسبت به ثبت درخواست برای صدور کارت غرفه داران و متصدیان غرفه فرصت دارند تا از طریق حساب کاربری خود در وب‌سایت نمایشگاه اقدام کنند.

به گزارش مرور نیوز، متقاضیان می‌توانند به ازای هر 12 متر، نام دو نفر را (مسئول غرفه، متصدی) برای دریافت کارت، ثبت کنند.

همچنین رسانه‌ها تا پایان روز یکشنبه دوم آبان فرصت دارند، نسبت به ثبت درخواست برای برگزاری نشست‌های جانبی خود نیز اقدام کنند، تاکنون حدود 200 نشست در وب‌سایت نمایشگاه ثبت شده است.

با قطعی شدن مصلی تهران به عنوان محل برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، این رویداد رسانه‌ای از 14 آبان ماه به مدت یک هفته بر پا می‌شود.

مهلت ثبت‌نام قطعی نمایشگاه به پایان رسیده است و در نهایت بیش از 10 هزار متر مربع به نام رسانه‌های متقاضی ثبت شد. زمان جانمایی الکترونیک هم ۲۵ مهر از طریق وب سایت نمایشگاه اعلام شده است.

سقف متراژ گروه‌های متقاضی حضور در نمایشگاه برای موسسات مطبوعاتی و خبرگزاری‌های عمومی 96 متر، روزنامه‌ها، عمومی و خانواده، دین و اندیشه، آموزشی تخصصی 48 متر و رسانه‌های فرهنگی هنری، سیاسی اقتصادی، کودک و نوجوان، استانی و منطقه‌ای 24 متر تعیین شده است.

امسال علاوه بر حضور موسسات مطبوعاتی که هر کدام با بیش از سه رسانه در نمایشگاه حضور دارند، برای نخستین‌بار به رسانه‌هایی که بنابه دلایل مختلف درخواست حضور در یک غرفه را داشتند، امکان ثبت نام داده شد و بسیاری از رسانه‌های ما امسال مهمان غرفه‌های یکدیگر هستند به طوری که در نمایشگاه امسال، غرفه‌هایی با حضور 4 تا 7 رسانه خواهیم داشت که به نام یک رسانه ثبت نام کردند.

رسانه‌های حاضر در نمایشگاه امسال برای برگزاری حدود 200 نشست اعلام آمادگی کرده‌اند و دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها 20 نشست تخصصی و کارگاه آموزشی برپا خواهد کرد.

پس از تردیدها برای برگزاری نمایشگاه در مصلی یا شهر آفتاب، در نهایت مانند سال‌های قبل نمایشگاه در مصلی و در دو طبقه برپا می‌شود.

بالغ بر 800 رسانه امسال در قالب 700 غرفه در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات 14 تا 21 آبان ماه در مصلی تهران برگزار می‌شود.