نمایش «مرگ زنان زرد» نوشته و کاری از امین آبان در سالن ارغنون اجرا می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، نمایش «مرگ زنان زرد» نوشته و کاری از امین آبان از 8 آبان‌ هر روز ساعت 16 در سالن ارغنون روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی که پیش از این در بخش مرور تئاتر ایران و بخش بین‌الملل جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه رفته است، در حالی فصل چهارم از اجراهای عمومی را آغاز می‌کند که در اجراهای خارج از ایران در کشورهای کانادا، ارمنستان و ترکیه مورد استقبال زیاد قرار گرفته بود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:

نمایش «مرگ زنان زرد» با پیش زمینه بعد چهارم متافیزیک یعنی بعد زمان، به معضلات و آسیب‌های گریز دختران از خانه و واقعه دهشتناک خودکشی می‌پردازد.

این نمایش با بازی شیرین عطا الهی، نیلوفر مرادی، سپیده ساعدی، فاطمه آریا، سهیل برخورداری، امین آبان و مهسا کامیابی اجرا می‌شود و سهیل برخورداری تهیه کننده، شقایق جعفری پور طراحی صحنه و لباس، امین آبان موسیقی و همایون فربود مدیر روابط عمومی و رسانه این اثر هستند.

نمایش «مرگ زنان زرد» از 8 آبان ماه تا 6 آذرماه هر روز ساعت 16 در سالن ارغنون واقع در خیابان حافظ، نوفل لوشاتو، بعد چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک ۱ میزبان علاقه‌مندان به هنر نمایش می‌شود.