از سوی معاون فرهنگی و امور اجتماعی و دبیر ستاد اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، از حامد هوشیاری کارگردان نمایش نمایش «آخه اینجا نزدیک نره به خدا» تقدیر شد.

به گزارش مرورنیوز، داوود نورچه‌ای، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و حجت‌الاسلام والمسلمین حامد رضایی، دبیر ستاد اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، شامگاه جمعه 7 آبان به تماشای آخرین شب از اجرای نمایش «آخه اینجا نزدیک تره به خدا» به کارگردانی حامد هوشیاری نشستند و بعد پایان نمایش طی مراسمی از وی تقدیر و قدردانی کردند.

داوود نورچه‌ای‌: حامد هوشیاری با رویکرد خود توانست شکرگزار دین بزرگ اسلام باشد

داوود نورچه‌ای معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، بعد از تماشای این نمایش عنوان گفت: ممنونم از حامدهوشیاری به خاطر این نمایش بسیار زیبا و همچنین تشکر بابت نگارش متنی روان و کارگردانی منحصر به فرد و ستودنی او. در تمامی ادیان یک روز برای شکر گزاری وجود دارد و حامد هوشیاری با رویکرد خود توانست شکرگزار دین بزرگ اسلام باشد و با ترویج فرهنگ نماز و امر به معروف و زود قضاوت نکردن، توانست اولین گام مهم را در این مسیر بردارد.

حامد رضایی: باید از این دستاورد نیز در جشنواره‌های بین‌المللی و رویدادهای مهم کشور استفاده کرد

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حامد رضایی دبیر ستاد اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز گفت: موضوع نماز و امر به معروف در متنی روان و تاثیرگذار می تواند ماندگار شود که این امر در این نمایش محقق شد. خداوند را شکر می‌کنیم که ترویج این گونه مضامین جزو اهداف این کارگردان قرار گرفته که همچنین با طراحی و تولید موسیقی و تولید جلوه‌های تصویری، این نمایش را ماندگار و بی‌همتا ساخت. در این رابطه از سوی دیگر نیز خوشحال هستم که این موضوعات برای مخاطبان پیگیری و استقبال می‌شود. بنده لازم می‌دانم که این اثر همواره در همه زمان‌ها روی صحنه رود چرا که زبان و دیالوگ نمایش منحصر به تمامی روز و ماه‌های سال است. باید از این دستاورد نیز در جشنواره‌های بین المللی و رویدادهای مهم کشور استفاده کرد و با دعوت کارگردان به جهت حضور در این مناسبت‌ها و اجرای این نمایش، آخرین شریعت حق و پیام جاوید را برای جامعه ماندگار ساخت و ما هم باید سهمی در این ترویج داشته باشیم که اگر جز این شود بر خود و پیام جاوید الهی، جفا کرده‌ایم.

در ادامه این مراسم از حامد هوشیاری از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر شد و از سوی داوود نوچه‌ای و حجت الاسلام والمسلمین حامد رضایی، لوح زرین سپاس به همراه یک جلد قرآن نفیس طلاکوب به این کارگردان تقدیم شد.