فیلم سینمایی «سلام بمبئی» با همکاری «شید فیلم» همزمان با اکران در ایران، در شهرها و ایالت‌های امریکا به روی پرده می‌رود.

به گزارش مرور نیوز، این فیلم به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی قربان محمدپور با حضور محمدرضا گلزار و بنیامین بهادری به عنوان چهره‌های ایرانی و دیا میرزا و گلشن گروور بازیگران هندی، تجربه مشترک سینمای ایران و هند محسوب می‌شود.

دیا میرزا بازیگر نقش اصلی زن «سلام بمبئی» در مدت فعالیتش در سینمای بالیوود، افتخارات بسیاری کسب کرده است و به عنوان چهره‌ مطرح سینمای بالیوود شناخته می‌شود.

بنیامین بهادری، خواننده شناخته شده نیز که تجربه بازیگری در این فیلم را داشته، دو ترانه ایرانی و هندی این فیلم سینمایی را نیز خوانده است.

فیلم «سلام بمبئی» ملودرامی عاشقانه است و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می‌کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده‌ای می‌شوند.

مؤسسه فرهنگی و هنری «آرام آرت» به عنوان برگزار کننده جشنواره فیلم‌های پارسی زبان «شید»، با هدف اشاعه فرهنگ ایرانی در خارج از کشور تا به حال تجربه‌های گوناگونی در زمینه فیلم، تئاتر، موسیقی، گالری و... داشته است.

پیش‌بینی می‌شود فیلم «سلام بمبئی» بعد از فیلم «سیانور» اکران عمومی می‌شود.