دومین جلسه کمیته بانوان انجمن خیران کتابخانه‌ساز استان کرمانشاه با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از اداره‌کل کتابخانه‌‌های عمومی استان کرمانشاه، دومین جلسه کمیته بانوان انجمن خیران کتابخانه‌ساز استان کرمانشاه با حضور معصومه حسنی‌خونسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی، مریم بازبین رئیس کمیته بانوان انجمن خیران کتابخانه‌ساز و سایر اعضا در محل سالن جلسات اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی برگزار شد.

در این جلسه معصومه حسنی‌خونسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ضمن قدردانی از حضور پررنگ بانوان در جلسات انجمن خیران کتابخانه‌ساز اظهار داشت: افزایش تعداد اعضای کمیته بانوان در طول یک ماه گذشته به بیش از سه برابر، نشان‌دهنده این است که بانوان بازوان قوی و نیرومندی در امر فعالیت‌های فرهنگی و خیریه هستند.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجمن خیران کتابخانه‌ساز، به همکاری هر چه بیشتر اعضای کمیته با یکدیگر به منظور پیشبرد اهداف انجمن تاکید کرد.

در ادامه این جلسه، مریم بازبین رئیس کمیته بانوان انجمن خیران کتابخانه‌ساز با اشاره به دامنه فعالیت و اهداف کمیته بانوان، راهکارهای شناسایی و جذب خیران در استان را تشریح کرد و افزود: حضور و شرکت در جلسات شورای اداری، استانداری و سایر ارگان‌ها به منظور شناساندن انجمن بسیار حائز اهمیت است.

برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های انجمن در هفته کتاب و کتابخوانی از دیگر نکات مطرح شده در این جلسه بود و هر یک از اعضا دیدگاه خود را در زمینه برنامه‌های انجمن ارائه کردند.

گفتنی است، در این جلسه کارشناس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیران مؤسس مهد کودک، تهیه کننده برنامه تلویزیونی «بنده عشق» و نماینده نشریه تخصصی بانوان «ریحانه آفرینش» حضور داشتند.