نمایش «آری یا نه؟» دوشنبه شب دهم آبان ماه با حضور تعداد زیادی از تماشاگران و هنرمندان با تجلیل از بازیگران کودک این اثر نمایشی به اجرای خود در پلاتو اجرا تئاتر شهر پایان داد.

به گزارش مرور نیوز، نمایش «آری یا نه؟» به کارگردانی مجید رحمتی، دوشنبه شب دهم آبان با حضور تعداد زیادی از تماشاگران و هنرمندان از جمله مرضیه برومند، خسرو احمدی، علی اصغر دشتی با تجلیل از بازیگران کودک این اثر نمایشی به اجرای خود در پلاتو اجرا تئاتر شهر پایان داد.

بیگلو مدیر موسسه خیریه «سروای مهر» پس از پایان اجرای نمایش ضمن تقدیر از گروه اجرایی نمایش بیان کرد: به اعتقاد من مجید رحمتی و یارانش در گروه اجرایی نمایش «آری یا نه؟» یک امر غیر ممکن را ممکن کردند چرا که این بچه های نازنین وقتی در غیر از این مکان نمایشی حضور دارند، اجازه ای برای اجرای کارهای اینچنین ندارند بنابراین جای تشکر ویژه دارد که آقای رحمتی فضایی را باز کرد تا توانمندی کودکان کار دیده شوند.

وی ادامه داد: من امیدوارم این شروع بسیار ارزشمند، پایانی نداشته باشد تا ما بتوانیم این عزیزان را در اوج ببینیم، این هنرمندانی که امروز در صحنه تئاتر هنرنمایی کردند کودکان کاری هستند که نه دلسوزی ما بلکه به حمایت مستمر ما احتیاج دارند و تلاش برای اجرای چنین نمایش گامی موثر در گسترش چنین فعالیت هایی است.

مجید رحمتی کارگردان نمایش «آری یا نه» هم در آیین پایانی اجرای نمایش ضمن تقدیر از پریسا مقتدی رییس پیشین تئاتر شهر در برنامه ریزی برای اجرای این نمایش و تلاش پیمان شریعتی رییس تئاترشهر و کارکنان واحدهای مختلف این مجموعه برای تامین امکانات اجرایی نمایش تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش در پایان اجرا با حضور مرضیه برومند ، پیمان شریعتی و بگلو مدیر موسسه سروای مهر روی صحنه هدایایی به رسم یادبود به هنرمندان نوجوان گروه اجرایی اهدا شد.

نمایش «آری یا نه» به نویسندگی حسین جمالی ، کارگردانی مجید رحمتی ، بازی مسیح کاظمی و علیرضا کی منش و حضور تعدادی از کودکان کار از جمله عرفان احمدزاده، امیرحسین رضایی، سهراب حیدری، فیروز غلام حضرتی در پلاتو اجرا تئاتر شهر روی صحنه رفت.