نمایش «محال هم ممکن است» کاری از احمد مایل روز گذشته 10 آبان‌ با حضور مدیر شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی به روی صحنه رفت.

به گزارش مرور نیوز، نمایش «محال هم ممکن است» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی احمد مایل عصر دوشنبه 10 آبان با حضور جمعی از هنرمندان عرصه تئاتر همچون رحمت امینی مدیر شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی، قطب الدین صادقی، علی اصغر راسخ راد مدیر اداره تئاتر و خانه نمایش، سیروس کهوری نژاد، سیروس همتی، علی برجی و... اجراهای خود را آغاز کرد.

در ابتدای آیین افتتاح این نمایش رحمت امینی ضمن ابراز خرسندی از حضور دوباره احمد مایل به عنوان یکی از دانش‌آموختگان موفق دانشگاه هنر در سال‌های دور، گفت: احمد مایل در گذشته در میان تئاتری‌ها چهره پرکاری بود و حالا خوشحالم که با این نمایش بعد از مدت‌ها به صحنه تئاتر بازگشته و امیدوارم از او اجراهای بیشتری را در آینده شاهد باشیم. همچنین امینی از علی اصغر راسخ راد مدیر خانه نمایش بخاطر پویایی هرچه بیشتر این مجموعه و فراهم آوردن بستر مناسب برای حضور کارگردانان مطرح تئاتر همچون محسن قصابیان، حسین فرخی، عزت‌الله مهرآوران و... تقدیر کرد.

در ادامه سیروس همتی نویسنده «محال هم ممکن است» نیز در تائید گفته‌های رحمت امینی، با بیان اینکه طرح دواجرایی شدن نمایش‌ها در دوره مدیریت راسخ راد باعث حضور شورانگیز گروه‌های تئاتری شده، گفت: تاکنون هیچگاه فضای اداره تئاتر را اینطور سرزنده ندیده‌ام و امیدوارم این راه بیش از پیش برای تئاتری‌ها هموار باشد.

نمایش «محال هم ممکن است» با بازی منوچهر علیپور، سپیده پهلوان زاده، محمدشایان طهماسب پور، فرشته محمدی، کوروش رخشنده پی تا 28 آبانماه ساعت 18 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.