پیش‌تر زمان ارسال چکیده مقاله‌ها ۳۰ شهریور اعلام شده بود اما با تمدید این مهلت، نویسندگان مقاله‌ها تا ۲۰ مهر امکان ارسال آثار خود را دارند.

به گزارش مرورنیوز، به نقل از اداره کل روابط‌ عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون، نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در حالی برگزار خواهد شد که امسال در بخش قصه‌گویی علاقه‌مندان در سه موضوع «آزاد»، «سبک زندگی ایرانی اسلامی» و «رضوی» به رقابت خواهند پرداخت.

در عین حال از چندی پیش دبیرخانه‌ این جشنواره فراخوان مسابقه‌ مقاله‌نویسی با موضوع قصه‌گویی را نیز منتشر کرده است.

نقش قصه‌گویی در انتقال مفاهیم درسی به کودکان و نوجوانان، بررسی جایگاه و اهمیت قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان با نیاز ویژه، نقش قصه‌گویی در پرورش سبک زندگی اسلامی‌ ایرانی در کودکان و نوجوانان، جایگاه و اهمیت قصه‌گویی در سنت‌ها و آیین‌های فرهنگی، تاریخی و بومی محلی و چگونگی استفاده از زبان وجودی در قصه‌گویی، موضوع‌های این مسابقه هستند.

تمامی علاقه‌مندان شامل نویسندگان، پژوهشگران، مربیان، استادان دانشگاه، دانشجویان، اولیای تربیتی و... می‌توانند با ارسال چکیده مقاله خود تا ۵۰۰ کلمه دربردارنده طرح مسئله، روش پژوهش و یافته‌های تحقیق‌ به همراه کلیدواژه‌ها به دبیرخانه‌ مرکزی در این مسابقه شرکت کنند.

پیش‌تر زمان ارسال چکیده مقاله‌ها ۳۰ شهریور اعلام شده بود اما با تمدید این مهلت، نویسندگان مقاله‌ها تا ۲۰ مهر امکان ارسال آثار خود را دارند.

به گفته‌ دبیرخانه‌ جشنواره، نتایج بررسی چکیده مقالات تا ۳۰ مهر اعلام خواهد شد و دبیرخانه پذیرای اصل مقاله‌هایی خواهد شد که حداکثر در ۱۰ صفحهA۴  در قالب word و pdf با فونت BMitra  اندازه ۱۴ نوشته شده‌اند.

نتایج این مسابقه تا اول دی ۱۳۹۵ اعلام خواهد شد و مقاله‌های برگزیده هم‌زمان با اجرای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بهمن ۱۳۹۵ از سوی ارائه‌دهندگان خوانده می‌شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات کامل‌تر و فرم‌های مشخصات جشنواره به پایگاه اینترنتی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۹۷۱۳۵۳  تماس بگیرند.