تیم فوتبال خونه به خونه مازندران با کسب یک پیروزی پرگل وبا ارزش خانگی به رده دوم جدول رده بندی رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور صعود کرد.

به گزارش مرورنیوز،تیم خونه به خونه مازندران در چارچوب هفته دهم این رقابتها در حضوربیش از 4هزار تماشاگر در ورزشگاه هفت تیربابل با نتیجه 3برصفر میهمان خود تیم نفت مسجدسلیمان را شکست داد و پنجمین پیروزی این فصل خود را جشن گرفت.

برای شاگردان ' علیرضا مرزبان ' در تیم خونه به خونه مازندران در این دیدار'میثم نقی زاده' در دقیقه ( 10) از روی نقطه پنالتی، ' پژمان نوری (42 ) و ' حمید کاظمی دقیقه ( 68) گلزنی کردند.

تیم خونه به خونه مازندران در این دیدار هم همانند چند دیدار خانگی خود با حمایت پرشور هواداران خود بازی را از همان دقایق نخست بازی، هجومی آغاز کرد و با ایجاد چند موقعیت خطرناک در همان چند دقیقه شروع مسابقه برتری خود را به حریف دیکته کرد.

دقیقه 9 این دیدار مهمترین صحنه مسابقه با خطای آشکاری که مدافع تیم نفت مسجدسلیمان بر روی ' حمیدکاظمی' مهاجم تیم خونه به خونه در ششم قدم تیم نفت مرتکب شد ' سیدمهدی سیدعلی' داور مسابقه یک پنالتی به سود تیم میزبان اعلام کرد.

' میثم نقی زاده' بازیکن تاثیرگذار این هفته های تیم خونه به خونه پشت ضربه پنالتی ایستاد ونخستین گل تیمش را وارد دروازه تیم نفت مسجدسلیمان کرد.

پس از این گل، تیم خونه به خونه چند موقعیت دیگر را تا آستانه بازکردن دروازه تیم نفت پیش رفت که با بی دقتی مهاجمان این تیم از دست رفت.

در دقایق پایانی نیمه نخست مسابقه، تیم خونه به خونه با حرکت پابه توپ ' حمید کاظمی' وکار ترکیبی با ' محمدغلامی' دیگرمهاجم این تیم، ' پژمان نوری' هافبک نفوذی این تیم را صاحب موقعیت مناسب کرد واین بازیکن پشت محوطه جریمه تیم نفت مسجد سلیمان گل دوم تیمش واین مسابقه را به ثمر رساند.

نیمه نخست این مسابقه با پیروزی 2برصفر تیم خونه به خونه به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم این مسابقه، دو تیم بازی را محتاطانه پی گرفتند و از دقیقه 52 مسابقه بازیکنان تیم خونه به خونه با حمایت تماشاچیان خودی توپ ومیدان را دراختیار گرفتند.

تیم میزبان که در این دیدار اشتیاق زیادی برای تکرار بازی پرگل را داشت، چند موقعیت خطرناک را با بی دقتی مهاجمان این تیم از دست داد تا اینکه پس از ورود ' سیدجلال رافخایی' به زمین مسابقه وپاس گل عمقی زیبایی را که برای ' حمیدکاظمی' ساخته وپرداخته کرده بود، این بازیکن را درموقعیت تک به تک با دروازه بان تیم نفت مسجدسلیمان قرار داد وکاظمی زننده توانست گل سوم خونه به خونه وشادی آور تیمش باشد.

شاگردان ' علیرضا مرزبان ' با کسب 3 امتیاز این مسابقه خانگی جمع امتیازهای خود را به عدد 19 رساند و با اختلاف 2 امتیازی تیم سپیدرودرشت صدرجدولی به رده دوم صعود کرد.

همچنین تیم نساجی مازندران دیگر نماینده استان در این رقابتها در دیداری بیرون ازخانه در انزلی برابر تیم مدعی ملوان این شهر با نتیجه یک برصفر تن به شکست داد تا شاگردان ' محمدفکری' در تیم نساجی' پس از چند پیروزی ارزشمند در مرداب انزلی زمینگیر شوند.

نساجی هم که همانند خونه به خونه شانس صعود به جمع بالانشینان جدول را داشت با از دست دادن 3 امتیاز باارزش درمکان ششم جدول باقی ماند.

مازندران با 2 تیم خونه به خونه ونساجی در رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور حضور دارد.