سرمربی لسترسیتی از تساوی تیمش ابراز رضایت کرد.

به گزارش مرورنیوز، کلودیو رانیری، سرمربی ایتالیایی لسترسیتی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ساوتهمپتون در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس از لزوم ایجاد تغییرات در جمع روباه‌ها سخن گفت.

او پس از پایان بازی گفت: وقتی در یک بازه زمانی 22 روزه، هر 3 روز یک بار بازی داریم، منطقی‌تر است که به برخی بازیکنانم استراحت بدهم.ساوتهمپتون چند روز پس از  بازی قبلی ما، مسابقه‌اش را انجام داد و با 7 تغییر به مصاف تیم من رفت؛ در حالی که لستر نسبت به جدال قبلی تنها یک تغییر داشت. به هرحال تساوی در این شرایط راضی‌کننده است. در طول برگزاری بازی‌های ملی پیش‌رو تنها 6، 7 بازیکن در لستر می‌مانند و استراحت می‌کنند و بقیه باید برای تیم‌های ملی خود بازی کنند. ملی‌پوشان 2، 3 روز قبل از بازی هفته آینده مقابل چلسی برمی‌گردند و در ادامه لیگ‌قهرمانان در پیش خواهد بود. در این شرایط باید بیش‌تر ترکیب تیمم را تغییر دهم.

او درباره بازی با ساوتهمپتون ادامه داد: حریف بیش‌تر از ما توپ و فرصت داشت و کاسپر اشمایکل با 2، 3 دفع توپ مناسب مانع گل خوردن لستر شد. در نیمه دوم، مثل همیشه اوقات این فصل تلاش کردیم، با این حال ساوتهمپتون بهتر از ما ظاهر شد و باید بگویم واقعا به دردسر افتادیم.از این جهت یک امتیاز هم برای لسترسیتی راضی‌کننده است. درباره گل نزدن واردی نگران نیستم. او به زودی به فرم مطلوب گذشته برمی‌گردد و گل می‌زند. جیمی هر روز در تمرینات به سختی تلاش می‌کند.