سرمربی تیم فوتبال میلان پیروزی شیرین روسونری برابر ساسولو در هفته هفته سری A را به رئیس این باشگاه تقدیم کرد.

به گزارش مرورنیوز، وینچنزو مونتلا شاگردانش را به خاطر پیروزی تحسین‌برانگیز‌شان برابر ساسولو در هفته هفتم سری A تحسین کرد و این پیروزی را نشانه قدرت روانی و انگیزه آنها دانست. 

میلان در این بازی که با ثبت چهارمین برد روسونری در این فصل سری A همراه شد، در دقیقه 9 پیش افتاد، اما تا دقیقه 56 سه بار دروازه‌‌اش باز شد. روسونری اما بازگشت رؤیایی‌اش را در دقیقه 69 آغاز کرد و در عرض هشت دقیقه سه گل زدند تا بازی 3 بر یک باخته را 4 بر 3 ببرد. سومین گل میلان را هم در این بازی مانوئل لوکاتلی 18 ساله به ثمر رساند که این اولین گل او برای میلان بود.

مونتلا در پایان بازی به شبکه مدیاست پرمیو گفت: سیلویو برلوسکنی (رئیس باشگاه) این پیروزی را به ما تبریک گفت. ما می‌خواستیم این پیروزی را به مناسبت تولد 80 سالگی‌اش به او تقدیم کنیم.

سرمربی میلان در بین دو نیمه به دلیل اعتراض به داور اخراج شد و به همین دلیل از روی سکوها شاهد اولین گلزنی لوکاتلی برای روسونری و خوشحالی احساسی او پس از این گل بود.

وی ادامه داد: من بین دو نیمه عصبانی شدم، چون داور زمانی سوت زد که ما در میانه میدان و انجام یک ضدحمله بودیم. در مورد لوکاتلی هم باید بگویم که فوتبال تا به امروز برای من هم ورزشی احساسی بوده است و همیشه همین‌طور خواهد بود. برای لوکاتلی خوشحالم. او بازیکنی خوش‌آتیه است که البته بخش سخت حرفه‌اش تازه شروع شده است. تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه‌ای کار سختی است، اما لوکاتلی نگرش درستی برای محقق کردن این هدف دارد.

مونتلا در پاسخ به این سؤال که چرا او ریکاردو مونتولیوو، کاپیتان و یکی از بهترین بازیکنان میلان در هفته‌های اخیر را تعویض کرد،‌ گفت: مونتولیوو بهترین هافبک ما در سه بازی اخیر بود، اما امروز او بعد از اینکه 3 بر یک عقب افتادیم خسته به نظر می‌رسید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم بازیکنی جوان را به میدان بفرستیم که خیلی تحت فشار قرار نگیرد. شانس هم در این بازی به ما رو کرد. تیم ما به یکسری خصوصیات خاص نیاز دارد تا بتوانیم بهترین بازی‌های‌مان را ارائه کنیم. این بار بازیکنان ما شخصیت‌شان را نشان دادند و ثابت کردند می‌تواند در بازی برابر حریفی سطح بالا ورق را به سود خودشان برگردانند.

سرمربی روسونری در پایان عنوان کرد: میلان در خط دفاعی‌اش کمی متزلزل است، اما این پروسه است و با ارائه بازی‌هایی شبیه آنچه برابر ساسولو داشتیم، اعتمادبه‌نفس‌مان بالا می‌رود. این پیروزی نمایشی از انگیزه و قدرت روانی تیم ما برای برگشتن به بازی بود.