به گزارش خبرنگار مرور نیوز، احسان روزبهانی بوکسور ملی پوش کشورمان در مصاحبه ای اظهار داشته

در حال حاضر تمرین جدی ندارم. هیچ برنامه ای هم برای آینده ندارم و تنها گاهی به صورت تفریحی بوکس بازی می کنم.

 باید همینجا از محبت بی دریغ مردم دوست داشتنی‌مان تشکر کنم که لطفشان همیشه شامل حال من بوده و در بدترین شرایط نیز به من امید و انگیزه داده اند اما از طرف دیگر از روزی که از المپیک برگشتم یک نفر از مسئولان فدراسیون هم حالم را نپرسید. اینجا واقعا برای من هم ثابت شد که قهرمان مرده را عشق است!

لازم به یادآوری است که احسان روز بهانی بعد ازشکست در المپیک تمام دق و دلی اش را با یک مصاحبه تند سر همه در آورد که باعث شد دیگر سراغی از او نگیرند.با نگاهی به مصاحبه  گذشته احسان روزبهانی متوجه می شویم چرا کسی از مسئولین در فدراسیون سراغ وی را نمی گیرند.

مسئولان فدراسیون بوکس بلافاصله نشست خبری در مورد ناکامی روزبهانی در المپیک برگزار کردند که رئیس فدراسیون بوکس در صحبت‌های خود مدعی شد که برای رسیدن احسان روزبهانی به ریو 400 میلیون تومان فدراسیون هزینه کرده است.

ناطق نوری در صحبت‌های خود مدعی شد که وی پیش از اعزام به المپیک ساعت 10 شب در کافی‌شاپ‌ها حضور پیدا می‌کرده است.

احسان روزبهانی در مورد صحبت‌های احمد ناطق نوری و برای شفاف بودن دلیل شکست خود در المپیک برزیل نشست خبری برگزار کرد و در صحبت‌های خود اظهار داشت: من نمی‌خواهم فدراسیون را امروز بکوبم امروز آمده‌ام که پاسخ صحبت‌های چند روز مسؤولان فدراسیون را بدهم. دلیل اینکه برخی از دوستانم که قبل از المپیک همراهم بودند حالا تبدیل به دشمن شده‌اند را نمی‌دانم. آنها که مدعی شده‌اند برای من 400 میلیون هزینه کرده‌اند اصلاً چنین نیست. فقط یک سفر ایتالیا با رئیس فدراسیون و تیم ملی رفته‌ام و یک سفر دیگر به کشور چین نیز رفته‌ام. حضور در چین مربوط به یک ماه قبل از المپیک است. این تمام کاری بود که مسؤولان فدراسیون برای من انجام دادند در حالی که دو سال بود سهمیه گرفته بودم و می‌توانستم کارهای بیشتری را انجام دهم.

 باید بگویم در ابتدای کار من در ماشینم می‌خوابیدم و اصلاً اتاقی نداشتم و بعد از آنکه اتاقی هم هماهنگ شد هزینه اسکان چندین ماهش را خودم پرداخت کردم. دانشمند دبیر فدراسیون شاهد این موضوع است که من هزینه شخصی را در حضور او کارت کشیده‌ام و پس از آن تمام هزینه‌های حضور من در هتل به پای کمیته ملی المپیک بود.

هتل آکادمی به من غذایی نمی‌داد به این دلیل که من پیش از المپیک در رژیم غذایی بودم و باید غذای سبک می‌خوردم، شام نمی‌خوردم و وعده ناهار آنجا هم چرب بود به همین دلیل با یک رستوران قرارداد بسته بودم و ناهارم را از آن رستوران تهیه می‌کردم. ای کاش رئیس فدراسیون می‌آمد و می‌دید که دوستان وی چطور 10 تا 10 تا غذاها را به اسم احسان روزبهانی می‌گیرند و به همراه خود می‌‌برند.

روزبهانی در مورد اخراج از تیم ملی، گفت: من دو سال پیش از اینکه سهمیه المپیک را بگیرم دیگر تیم ملی وجود نداشت که بخواهم عضو آن باشم یا اینکه از تیم ملی اخراج شوم. احمد ناطق نوری متأسفانه اطلاعات غلط دادند.

وی تنها بوکسر المپیکی ایران در مورد علیرضا استکی، گفت: او یک مربی بدنساز بیشتر نیست فقط یک بار در لیگ برتر سرمربی تیم فولاد بوده که من هم در آن تیم حضور داشتم و تا به امروز هیچ تمرین تخصصی از او نگرفته‌ام. من بوکس را از کریمی یاد گرفتم و شاگرد او نبوده‌ام اما مثل اینکه استکی خیلی دوست دارد که من بگویم شاگرد او بوده‌ام اما به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد. متأسفانه کودک درون استکی خیلی شیطان است.

احسان روزبهانی با حرف هایی که  در نشست خبری گفت نشان داد دیگر نمی خواهد با فدراسیون رابطه داشته باشد. حال که چند مدت است از وی خبری نگرفتند پس نباید گله مند باشد.