سرمربی تیم فوتبال تاتنهام از بازیکنان جوان و نیمکت‌نشین تیمش به‌دلیل نقش پررنگی که در کسب پیروزی خارج از خانه برابر زسکا مسکوی روسیه داشتند، تمجید کرد.

به گزارش مرورنیوز، تیم فوتبال تاتنهام شب گذشته (سه‌شنبه) در شرایطی میزبان روس خود، زسکا مسکو را در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شکست داد که پنج بازیکن کلیدی‌اش را از جمله دنی رز، اریک دایر، موسی دمبله، هری کین و کایل واکر در ترکیب نداشت و تعدادی از بازیکنان جوان و نیمکت‌نشین این تیم به میدان رفتند.

این دومین بار متوالی است که تاتنهام با بازیکنان جوانی مانند هری وینکس و جورج کوین انکودو نتیجه می‌گیرد و همین موضوع باعث خوشحالی مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سفیدپوشان لندن شد.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام پس از بازی به خبرنگاران گفت: حالا همه می‌توانند ببینند که تمام بازیکنان تیم من کلیدی‌ هستند. هیچ‌کس نمی‌تواند پیش‌بینی کند که بازیکنان چه زمانی می‌توانند حلال مشکلات تیم‌شان شوند. شاید این جمله من که برخی بازیکنان بیشتر از سایرین به میدان می‌روند، تکراری باشد، اما اینکه تمام بازیکنان‌تان همیشه آماده بازی کردن باشند، بسیار مهم است. برخی بازیکنان در برخی مقاطع خاص، می‌توانند به‌خاطر کسب موفقیت‌هایی مهم، برای تیم کلیدی شوند.

پوچتینو افزود: مهم دانستن تک‌تک بازیکنان تیم اهمیت فراوانی دارد. من همچنین می‌خواهم از همه هواداران‌مان تشکر کنم. 200 نفر از آنها در این بازی در شرایطی بسیار سخت ما را حمایت کردند. حمایت آنها برای ما واقعاً مهم است. من از پیروزی که کسب کردیم واقعاً خوشحالم و فکر می‌کنم که کاملاً سزاوار آن بودیم، چون نسبت به حریف به مراتب بهتر بازی کردیم. بازی سختی داشتیم. در واقع بازی کردن در مسکو همیشه سخت است. این بازی همان‌طور که در کنفرانس خبری قبل از بازی گفتیم، بازی بود که باید می‌بردیم.

پوچتینو که تیمش دو هفته پیش در دور نخست بازی‌ها، با نتیجه 2 بر یک مغلوب موناکو شد، در تفاوت میان عملکرد بازیکنانش در آن بازی و بازی برابر زسکا مسکو، عنوان کرد: تیم ما در آن بازی مشکل کمبود انگیزه داشت. البته به‌خاطر آن شکست من رویکرد خودم را هم زیر سؤال بردم، چون من مسئول اتفاقاتی هستم که در زمین بازی رخ می‌دهد. بعد از آن بازی فکر می‌کنم که انگیزه و رویکرد تیم ما بهتر شد و به همان شیوه‌ای که می‌خواستیم بازی کردیم.