سرمربی قهرمان انگلیس از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر پورتو ابراز رضایت کرد، هرچند گفت که خیلی از دیدن چنین عملکردی شگفت‌زده نشده است.

به گزارش مرورنیوز، تیم فوتبال لسترسیتی شب گذشته (سه‌شنبه) در حالی در دور دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه کینگ پاور با نتیجه یک بر صفر از سد پورتوی پرتغال گذشت که این اولین بازی خانگی روباه‌ها در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 132 ساله‌شان بود.

کلودیو رانیری که فصل گذشته با به قهرمانی رساندن لسترسیتی دست به کار بزرگ زد، در پی پیروزی شاگردانش برابر نماینده پرتغال گفت: وقتی می‌بینم که بازیکنانم این‌چنین با روحیه و جنگندگی بازی می‌کنند، خوشحال می‌شوم. ما در این بازی به‌صورت یک تیم و گروهی بازی کردیم. هرچند از دیدن چنین بازی شگفت‌زده نمی‌شوم.

وی با اشاره به شکست 4 بر یک تیمش برابر منچستریونایتد در آخرین بازی لیگ برتری‌شان، صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: در بازی شنبه‌مان از خوردن سه گل از روی ضریات کرنر خیلی خیلی شگفت‌زده شدم. در این مورد با بازیکنانم خیلی صحبت کردم تا بتوانیم دروازه‌مان را برای این بازی بسته نگه داریم. بازیکنانم در این دیدار با تمرکز بالایی بازی کردند، قوی بودند و در تمامی صحنه‌های بازی حضور داشتند.

سرمربی ایتالیایی روباه‌ها افزود: پس از یک شکست بد در خانه منچستریونایتد، این پیروزی خوبی برای ما بود. ما شخصیت و رفتار خوبی از خود نشان دادیم. در 10 دقیقه پایانی بازی که پورتو تلاش می‌کرد تا بازی را به تساوی بکشاند، ما خیلی آرام بودیم و تمامی فضاها را بستیم.

رانیری که تیم تحت‌هدایتش در حال حاضر با شش امتیاز صدرنشین گروه G است و در بازی بعدی خود میزبان کپنهاگن دانمارک است، با اشاره به اینکه هنوز زود است که بخواهند به صعود از مرحله گروهی فکر کنند، تأکید کرد: من منتظر می‌مانم و باید ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد. اگر چیزی قابل لمس باشد، باورش می‌کنم. حالا باید با آرامش به کارمان ادامه بدهیم. کپنهاگن که 4 بر صفر از سد بروژ گذشت، در تساوی یک - یک مقابل پورتو هم خیلی خوب سازمان‌یافته بود. اکنون باید ذهن‌ خود را پاک کنیم و به لیگ برتر بازگردیم.

سرمربی موفق روباه‌ها همچنین شایعه حضورش روی نیمکت تیم ملی انگلیس پس از اخراج سم آلاردایس از پست سرمربیگری این تیم را رد کرد.