کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: برزیل تاکنون در مرحله یک هشتم نهایی حذف نشده بود و شکست این تیم کار هر تیمی نیست.

به گزارش مرورنیوز، محمد کشاورز پس از بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور به خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که توانستیم مردم را شاد کنیم، تلاش ما نیز برای همین بود.

وی درباره بازی مقابل روسیه اظهار داشت: در آن بازی خیلی می‌خواستم به تیم کمک کنم اما ضربه فوق‌العاده شدیدی به پایم وارد شد که راه‌ رفتن هم برایم امکان پذیر نبود. در تهران شدت این مصدومیت را پیگیری می‌کنم. 

کاپیتان تیم ملی فوتسال درباره مسابقه مقابل برزیل عنوان کرد: از این برد خیلی خوشحال شدیم. بازی کردن با برزیل آن هم در جام جهانی یک فلسفه خاصی دارد که می‌توان یک روز راجع به آن صحبت کرد. خوشحالم که من هم نقش کوچکی در این پیروزی داشتم. متوقف کردن برزیل کار هر تیمی نیست، این تیم تاکنون در این مرحله از مسابقات حذف نشده بود، که خوشبختانه توسط تیم ملی ایران این اتفاق رخ داد.

کشاورز درباره بازی مقابل روسیه و نیز استفاده از روش پاورپلی تصریح کرد: استفاده از بازی 5 نفره یک ریسک است که احتمال اشتباه هم در آن وجود دارد این تکنیک یک روز جواب می‌دهد و یک روز جواب نمی‌دهد. حقیقتاً من در آن مسابقه بیمارستان بودم و فقط مسابقه را می‌شنیدم و در آنجا فهمیدم که متاسفانه به روسیه باختیم. 

وی درباره گل زیبای خود به برزیل خاطرنشان کرد: آن گل در یک لحظه رخ داد و خیلی خوشحالم که به گل نشست.