ملی پوش فوتسال کشورمان گفت: دعای مردم پشت سر ما بود و انرژی مثبت آنها به ما می‌رسید.

به گزارش مرورنیوز، حسین طیبی پس از بازگشت تیم ملی فوتسال درباره جام جهانی 2016 گفت: خدا را شکر می‌کنم، اولاً به خاطر این موفقیت که آن را تقدیم به مردم می‌کنیم و یکی هم به خاطر محمد کشاورز که خداحافظی با شکوهی داشت. در ابتدای مسابقات به علت بازی کم تدارکاتی کمی ضعیف بودیم، اما رفته رفته روند تیم ما بهتر شد. در مرحله یک هشتم نهایی کسی فکر نمی‌کرد که بتوانیم برزیل را شکست دهیم، اما دعای مردم پشت سر ما بود. امیدوارم توانسته باشیم مقدار کمی از لطف مردم را جبران کنیم، زیرا انرژی مثبت آنها همیشه به ما می‌رسید.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بین فوتبال و فوتسال در کشورمان آنقدر فرق وجود دارد، خاطرنشان کرد: فوتبال ورزش اول دنیاست و در همه جای دنیا این تفاوت برقرار است اما شأن و شخصیت بچه‌ها باید حفظ شود. 

ملی پوش فوتسال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا در رختکن تیم نخ و سوزن داشتید یا خیر؟ گفت: من نخ و سوزن نداشتم ولی تدارکات داشت! 

طیبی درباره این سوال که زیباترین صحنه‌ای که به دل شما نشست چه بود؟ تصریح کرد: صحنه‌ای که به دل کل تیم نشست شکست برزیل بود، اما برای خودم صحنه پنالتی بود که وارد دروازه پرتغال کردم زیرا اگر آن را گل نمی‌کردم تیم ما چهارم می‌شد. دعای همه مردم پشت آن پنالتی بود که تبدیل به گل شد.