دو تیم فوتبال پایه پیکان و راه آهن برای بازی های رسمی خود ناچار هستند در زمین فوتبالی بازی کنند که نه رختکن دارد نه جایگاه برای نشستن تماشاگر.

به گزارش خبرنگار مرور نیوز،  باشگاه پیکان و راه آهن هر دو در زمین باران تمرین می کنند و بازی های خانگی خود را در این زمین برگزار می کنند. جالب است که هیات فوتبال با برگزاری مسابقات در این ورزشگاه موافقت کرده است و اجازه می دهد تا تیم ها در این زمین با یکدیگر مسابقه دهند.

این زمین بازی که هیات فوتبال نام ورزشگاه بر روی آن گذاشته است هیچ شباهتی با ورزشگاه ندارد و تنها یک زمین است که توسط شهرداری ساخته شده و می تواند تنها زمینی برای سرگرمی بچه ها باشد نه محلی برای برگزاری مسبقات لیگ برتر! زمین باران نه سکو دارد،  نه رختکن استاندارد، نه نیمکت و غیره! بازیکنانی که در لیست 18 نفره قرار نمی گیرند، مجبور هستند در گوشه ای از پارک بنشینند و بازی را تماشا کنند.

نکته جالب اینجاست که تیم پیکان و راه آهن که در سال برای جذب تنها بازیکن چند صد میلیون پول هزینه می کنند توانایی اجاره زمین استاندارد را ندارند و اینگونه از آینده سازان خود حمایت می کنند.

راه آهن و پیکان با شیوه مدیریت هزینه خود، در حال خدمت به فوتبال پایه هستند. تیم های مهمانی که به زمین باران می آیند از شرایط موجود ابراز ناراحتی می کنند. این دو تیم با توجه به قدمتی که دارند الگوی سایر تیم ها هستند و با این بی توجهی به تیم های پایه می توانند بر سایر تیم ها تاثیر بگذارند و بی توجهی به فوتبال پایه را رایج کنند.

البته زمین فولادماهان نیز در پارک است و آمبولانس در پارک، پارک می کند!  مطمئنا اگر شرایط به همین شکل پیش برود شاهد برگزاری تمام مسابقات در پارک ها هستیم به دلیل اینکه تیم های خصوصی نیز اقدام به چنین کاری خواهند کرد.