دروازه‌بان سابق تیم ملی انگلیس از کاپیتان تیم ملی انگلیس خواست هر چه زودتر به فرم مطلوب گذشته بازگردد.

به گزارش مرورنیوز، پیتر شلیتون، دروازه‌بان مشهور سابق تیم ملی انگلیس از وین رونی، کاپیتان تیم ملی انگلیس درخواست کرد هر چه زودتر به فرم مطلوب گذشته بازگردد.

او ضمن حمایت از رونی اظهار داشت: همیشه هوادار بازی رونی بوده‌ام. او یک جنگجوی خیابانی است و همیشه از صددرصد توانش بهره می‌برد. وین در محوطه جریمه تسلط مناسبی دارد و همیشه در اوج بوده اما در حال حاضر همان بازیکنان همیشگی نیست. اگر به اوج برگردد، اولین نفری خواهد بود که رکورد بازی‌های ملی مرا می‌شکند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، دست او را می‌فشارم و بابت آنچه رقم زده به او تبریک می‌گویم. وین باید بپذیرد که در اوج نیست. این ستاره در یورو 2016 کاپیتان ما بود اما انگار در زمین حضور نداشت. شخصا هیچ رهبری در آن تیم ندیدم.

 او در ادامه افزود: رونی اگر هافبک بود، باید قبلا هم در این پست بازی می‌کرد.سرمربی جدید حدود 2 سال فرصت دارد او را برای درخشش در جام‌جهانی بسازد. رونی در صورت دعوت به تیم ملی توانایی انجام بازی‌های ملی متعدد تا شروع جام‌جهانی را دارد و پس از جام سال 2018 وقت خداحافظی از تیم ملی برایش فرا می‌رسد.شخصا اعتقاد داشتم رونی باید بعد از یورو 2016 از رده ملی خداحافظی می‌کرد. خیلی واضح است. وین چنانچه به اوج برگردد، دوباره در رده ملی گل می‌زند و گرنه نمی‌تواند رکورد بازی‌های ملی مرا بشکند!