رئیس سازمان لیگ برتر گفت: اعتقادم این است که باید بلیت فروشی را به باشگاه ها بدهند.

به گزارش مرورنیوز، عزیزالله محمدی اظهار داشت: تقریبا حدود یکی، دوسال مانده بود دوره خدمت من سال 89 تمام شود چون باشگاه ها بخصوص استقلال و پرسپولیس اعتراض داشتند، همان موقع ما در هیات رئیسه مصوب کردیم که بلیت فروشی را به خاطر اینکه جزو قوانین حرفه ای سازی و مصوبات ای اف سی هم بود باید به عهده باشگاه ها باشد ولی چون استان ها متولی اش بودند و فدراسیون هم به خاطر کارهای مختلفی که خودش نیاز داشت با اینکه پذیرفته بودند که باید بلیت فروشی را به باشگاه ها بدهیم، مخالفت کرد. اگر یادتان باشد ما بلیت فروشی را دو بازی به تراکتور واگذار کردیم. درآمد خوبی هم نصیبش شد.

وی افزود: من می گویم اگر در اختیار باشگاه ها باشد مثلا پرسپولیس یا استقلال در استادیوم آزادی بازی دارند شاید می خواهند همه بلیت ها را مجانی بگذارند و از کارت های هواداری استفاده کنند. درآمدهایش هم بیشتر از بلیت فروشی می شود. علتش این است که وقتی دست باشگاه باشد کم و زیاد هم اعلام شده باشد، خود باشگاه متولی اش است.

رئیس سابق سازمان لیگ برتر تصریح کرد: در شهرستان ها اگر بلیت فروشی را به باشگاه ها واگذار کنند که مشکلی نیست اما در استادیوم آزادی با یک شرکت قراردادی دارند که باید این قرارداد را فسخ کنند و یا این قرارداد را به باشگاه ها واگذار کنند. اگر بخواهند این کار را کنند هیچ مشکلی نیست.الان بلیت فروشی بازی های باشگاه های آسیا  استقلال و پرسپولیس دست کیست. دست خود باشگاه ها است. وقتی می توانند آن را انجام دهند یعنی بازیهای داخلی را نمی توانند؟ ای اف سی که نظارتش بیشتر است.

محمدی در پایان گفت: من اعتقادم این است که باید بلیت فروشی را به باشگاه ها بدهند. اگر باشگاه ها بخواهند قیمت ها را بالا ببرند باید نظارت کنیم. باشگاه باید درصدش را باسازمان لیگ و فدراسیون بدهد.