سرمربی تیم فوتبال بادران تهران معتقد است که تیمش توانایی کسب مقام در رقابت‌های جام حذفی را دارد.

به گزارش مرورنیوز، اکبر میثاقیان که این فصل سرمربی تیم بادران تهران در لیگ دسته اول است در خصوص دیدار مرحله سوم جام حذفی تیمش مقابل پاراگ تهران گفت: بازی در جام حذفی سختی‌ها و جذابیت‌های خاص خودش را دارد. در همه جای دنیا به جام حذفی اهمیت می‌دهند، چون جذابیت زیادی دارد. در جام حذفی شگفتی هم رخ می‌دهد، چون همه تیم‌ها شانس دارند و به‌همین دلیل از همه جا در این جام شرکت می‌کنند.

وی افزود: بعضی تیم‌ها در چهار جام شرکت می‌کنند و توانایی این کار را دارند. تیم ما هم این توانایی را دارد که در دو جام شرکت کند و حتی شانس مقام آوردن در جام حذفی را داریم. ما چند سال پیش با ابومسلم تا فینال جام حذفی آمدیم، با صبای قم بازی کردیم و در پنالتی شکست خوردیم. با راه‌آهن هم تا بین هشت تیم آمدیم و به استقلال باختیم. حالا با بادران تلاش خواهیم کرد تا به موفقیت برسیم.

میثاقیان از آمادگی تیمش برای بازی مقابل پاراگ یاد کرد و گفت: فردا با یک تیم جوان بازی داریم. البته باید بگویم تیم پاراگ ناشناخته است و این کارمان را سخت می‌کند. حتی در لیگ دسته اول هم تیم‌ها مقابل من با انگیزه هستند و کار سخت می‌شود، چه برسد به اینکه اکنون در جام حذفی هستیم. تیم پاراگ می‌خواهد توانایی‌هایش را نشان دهد و مقابل این تیم کارمان اصلاً آسان نیست.

سرمربی تیم بادران در واکنش به این مسئله که آیا در بین شگفتی‌های جام حذفی قول قهرمانی تیمش را می‌دهد یا نه، اظهار داشت: نه، من صحبت از قهرمانی نکردم. تأکیدم این است که با تمام توانایی در این جام شرکت می‌کنیم و دوست داریم بازی به بازی جلو برویم. ما در لیگ دسته اول هدف‌مان صعود به لیگ برتر است و در جام حذفی هم تلاش می‌کنیم نتایج خوب بگیریم. ما یکسری جوان خیلی خوب داریم که می‌توانند در آینده محمدرضا خلعتبری، آندرانیک تیموریان و دیگر جوان‌هایی شوند که با آنها کار کرده‌ام. ما با بازیکنان جوان در جام حذفی شرکت می‌کنیم.

میثاقیان در خصوص نتایج تیمش در لیگ دسته اول گفت: تیم ما تازه تأسیس است و نیاز به زمان دارد. ما 30 بازیکن جوان آوردیم و تازه آنها با هم آشنا شده‌اند. تیم من کم کم در حال جا افتادن است. تا چند سال پیش که در لیگ دسته اول بودم، حرکت‌مان کُند بود، اما اکنون سرعت خوبی در پیشرفت کردن داریم. امیدوارم بتوانیم این فصل لیگ برتری شویم. البته کار کردن در تهران سخت است، چون در شهرستان‌ها راحت دور هم جمع می‌شویم، اما در تهران راه دور است و کار سختی داریم.

«من هر جا بودم برای موفقیت تیمم تلاش کردم و در بادران هم تمام تلاشم را می‌کنم تا به این هدف برسم»، وی ضمن بیان این جمله و با اشاره به حضورش در نشست خبری گفت: خیلی خوشحالم که بعد از چند سال مقابل شما خبرنگاران قرار می‌گیرم. چون بعد از چند سال در نشست خبری حاضر می‌شدم، با لباس‌های نو آمدم!