سرمربی سرشناس تیم فوتبال تورینو برای توصیف میزان سختی مسوولیت یکی از بازیکنانش اظهارنظر جالبی انجام داد که توجه خیلی‌ها را جلب کرده است.

به گزارش مرورنیوز، اظهارنظر جالب سینیشا میهایلوویچ در یکی از کنفرانس‌های اخیرش به‌شدت در فضای مجازی محبوب و پرطرفدار شده است.

سرمربی صرب تیم فوتبال تورینو پس از پیروزی 2 بر یک یکشنبه شب تیمش برابر فیورنتینا در هفته هفتم سری A، در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره انتخاب شدن مارکو بناسی به‌عنوان کاپیتان ارغوانی‌پوشان شهر تورین جمله جالبی گفت.

خبرنگار ایتالیایی از سرمربی پیشین میلان پرسید که آیا فکر نمی‌کند سپردن بازوبند کاپیتانی تیم به یک بازیکن 22 ساله، کار آن بازیکن را سخت کند و او این‌گونه پاسخ داد: سخت این است که هر روز صبح ساعت 4 از خواب بیدار شوی و از ساعت 6 تا پایان روز کار کنی و با این حال آخر ماه نتوانی قبض‌هایت را بپردازی. این سخت است، وگرنه به بازو بستن بازوبند کاپیتانی چیزی جز لذت و دلیلی برای افتخار کردن نیست. بناسی یک آدم خوش‌شانس است، چون همه ما به او کمک می‌کنیم.

نشریه گاتزتا دلواسپورت فیلم اظهارات میهایلوویچ را در صفحه خود در فیسبوک گذاشته است که این فیلم بالغ بر 1.2 میلیون بیننده داشته است و اکثر کسانی که این فیلم را دیده‌اند در پیام‌های خود گفته‌های سرمربی تورینو را تأیید کرده‌اند.